Forum

Full Version: Νέες Γραμμές Λεωφορειακής Εξυπηρέτησης / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Ήρθε επιτέλους η ώρα: Από την Δεύτερα 14/6/10 καταργούνται οι 103, 108, 111 και ενισχύονται οι 141, 109, 112.
Άλλες καταργήσεις:
400 (από 1/6/10)
245, 340, X92 (από 14/6/10)
525 (από 30/6/10)

Συγχωνεύονται 711 με 746 (εδώ δεν είμαι σίγουρος πώς θα γίνει καθώς το 746 λειτουργεί Δευτέρα με Παρασκευή) από 30/6.

Επίσης από 30/6/10 μεταφέρεται το τέρμα της Α7 στον Πλάτανο.
Από Σεπτέμβρη ακούγετε να κοπούν στο ΦΙΞ οι γραμμές 106-126-134-135-136-137
(11-06-2010, 05:14 PM)Solaris_Urbino_18 Wrote: [ -> ]Μακαρι! Και οχι μονο αυτες αλλα και οι νταλικες οπως Α2-040-Β2 και πολλες αλλες!

Δεν χωράνε όλα αυτά Shy
(11-06-2010, 09:34 PM)Solaris_Urbino_18 Wrote: [ -> ]Θα χωρεσουν αμα γινουν κυκλικα.
Το Β2 είναι ήδη κυκλικό. Οι γραμμές της Νέα Σμύρνης και του Παλαιού Φαλήρου θα μπορούσαν να γίνουν. Εγώ αναφερόμουν στα Α2 και 040 (και Ε22 που δεν ανέφερες).
Μη φτάσουμε και στην άλλη άκρη όμως! Ναι μεν να κοπούν όσα πρέπει στους σταθμούς μετρό (πχ 103/108/111/106/126/208/155 κλπ) αλλά υπάρχει και κόσμος που εξυπηρετείται μόνο από τις στάσεις των λεωφορείων κατά μήκος των οδικών αξόνων από τους οποίους οι γραμμές αυτές κόβονται. Ήδη τα δρομολόγια πολλών γραμμών είναι αραιωμένα και στοιβαζόμαστε μετά από αρκετή αναμονή σε στάση στα λεωφορεία. Άρα πρέπει κάποιες γραμμές βασικές να παραμείνουν με αυξημένα δρομολόγια εν σχέσει με τώρα, ώστε να καλύψουν εκεί που το μετρό δεν υπάρχει. Λόγου χάρη πιστεύω πως τα 040,Α2,Α3,057 και κάποια άλλα δεν γίνεται να περικοπούν.
Αυτό είναι γεγονός και το παρατηρώ. Όμως δεν είναι η Ακαδημία ή το Σύνταγμα μόνοι προορισμοί. Πολύς κόσμος, ανάμεσά τους κι εγώ, κινούμαστε μεταξύ των λεωφόρων Συγγρού/Βουλιαγμένης και Ηλιουπόλεως/Συγγρού αντίστροφα. Λόγω έλλειψης εγκάρσιας συγκοινωνίας (ως ένα βαθμό λογικό, με τη ρυμοτομία της Αθήνας) πρέπει να γίνεται μετεπιβίβαση στο σημείο που οι λεωφόροι τέμνονται, στου Μακρυγιάννη, αφού αυτό εξασφαλίζει ταχύτερη σύνδεση σε σχέση με το συνδυασμό μπόλικου περπατήματος, μετρό & λεωφορείου. Στο δικό μου κομμάτι το έχω χρονομετρήσει και όντως ισχύει. Η μετεπιβίβαση αυτή είναι πολύ δημοφιλής, κυρίως στην κατεύθυνση από Ηλιουπόλεως, αφού εξυπηρετεί η χωροθέτηση των στάσεων. Στην αντίθετη κατεύθυνση η Καλλιρρόης με τα 10/550 βοηθάει πολύ.

Άρα ας μην ξεχνούμε ότι υπάρχει κόσμος που χρειάζεται την πυκνή σύνδεση που μπορούν να προσφέρουν 2-3 βασικές γτραμμές σε κάθε άξονα. Πρέπει μεν όλα τα τοπικά να κοπούν στο μετρό αλλά οι γραμμές που θα παραμείνουν προς το κέντρο να γίνουν πυκνές, όχι για τους ηλικιωμένους, αλλά γιατί υπάρχουν κι οι ενδιάμεσες γειτονιές!

Τώρα για το Φιξ έχω έναν προβληματισμό και συγγνώμη. Αν ο επιβάτης πηγαίνει πέραν της Ακαδημίας σαφώς το Φιξ είναι επιβεβλημένη στάση μετεπιβίβασης προς μετρό. Όμως αν ο επιιβάτης πάει προς Σύνταγμα ή Ακαδημία δεν έχει λόγο να κατέβει από το λεωφορείο, να κάνει 2' να κατέβει στην αποβάθρα, να περιμένει ίσως 5' το μετρό, να κάνει άλλα 2' σαν σαρδέλλα να πάει και άλλα 2' να βγει στην επιφάνεια, εκεί που το ίδιο λεωφορείο από το οποίο αποβιβάστηκε στο Φιξ πιθανώς ήδη να έχει φτάσει! Άρα ένα τμήμα των μετακινήσεων εξυπηρετείται σωστά με το λεωφορείο και έτσι πρέπει να παραμείνει, γι'αυτό και δεν "καλοβλέπω" κόψιμο πχ και του 040,Α2.

Ολα αυτά τα λέω, γιατί ο ΟΑΣΑ είναι ικανός από το ένα άκρο να φτάσει στο άλλο (το οποίο βέβαια είναι προτιμώτερο από το να έχουμε ένα σωρό γραμμές τύπου Β4)!
(12-06-2010, 01:43 AM)christos126 Wrote: [ -> ]Ολα αυτά τα λέω, γιατί ο ΟΑΣΑ είναι ικανός από το ένα άκρο να φτάσει στο άλλο (το οποίο βέβαια είναι προτιμώτερο από το να έχουμε ένα σωρό γραμμές τύπου Β4)!

Ο ΟΑΣΑ δεν κάνει αυτές τις αλλαγές για καλύτερη εξυπηρέτηση. Εάν ήταν έτσι θα τις είχε κάνει πριν από χρόνια. Τις κάνει για να μειώσει το κόστος γιατί έχουν μειωθεί οι επδοτήσεις και δεν υπάρχει ελπίδα πλέον να καλυφθούν οι χρόνιες ελλείψεις. Για να δούμε τι έχει γίνει μέχρι τώρα:
  • Κατάργηση των γραμμών εξπρές με διαδρομή που ταυτίζεται με γραμμή κορμού
  • Μεταφορά των αφετηριών από Εθνική Άμυνα σε Νομισματοκοπείο
  • Κατάργηση των παράληλων τοπικών και κεντρικών γραμμών στην Μεσογείων
  • Αναδιοργάνωση των γραμμών στην περιοχή της Αγίας Παρασκευής
  • Κατάργηση του Χ94
  • Κατάργηση του 400
  • Κατάργηση των παράληλων τοπικών και κεντρικών γραμμών των Αλίμου, Αγ.Δημητρίου
  • Κατάργηση γραμμών με χαμηλό αριθμό επιβατών σε διάφορες περιοχές
  • Μεταφορά του τέρματος του Α7
Όλα τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα την μείωση των οδηγών που απαιτούνται.
Από τον ιστότοπο του ΟΑΣΑ βλέπω ότι η Ε63 μετονομάστηκε σε ΜΑΝΔΡΑ-ΟΙΚ.ΤΙΤΑΝ-ΣΤ.ΜΕΤΡΟ ΑΙΓΑΛΕΩ. Η γραμμή δεν έχει ενδιάμεσες στάσεις.
Η γραμμή 103 πήρε παράταση έως τέλος του μήνα.
@aliance
Πως κι ετσι? Ξεκινησαν οι διαμαρτυριες?
Ποιός ξέρει?Πάντων στις γραμμές 112 & 141 ιδρύθηκε ακόμα μία νέα στάση "ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ" για όσους δεν θέλουν να πάρουν το μετρό και θέλουν λεώφορείο από Ηλιουπόλεως.
(15-06-2010, 04:04 PM)kostas260 Wrote: [ -> ]Από ότι ξέρω, αυτό έγινε επειδή δεν πρόλαβαν να ενημερώσουν έγκαιρα τον κόσμο

και πρόλαβαν για το 108 και το 111;
Οντως, τι ακυρη δικαιολογια ηταν αυτη?
Γειά σας και από εμένα και καλώς ξαναβρεθήκαμε!

Σχετικά με τις χθεσινές αλλαγές, ισως τελικά η οικονομική κρίση να καταφέρει σε ένα εξάμηνο αυτά που οι καρεκλοκένταυροι ψηφο-γυρολόγοι δεν κατάφεραν σε 10 χρόνια!

Όμως, απορώ αν από την πολλή μανία να εξοικονομήσουν οχήματα, έχουν καταλάβει στον ΟΑΣΑ ότι κάνουν μεγάλη ζημιά σε ορισμένους παραδοσιακούς άξονες! Τι εννοώ:
- Έχουν καταλάβει ότι ενώ πέρυσι από το Μετρό Αμπελοκήπων κατέβαιναν προς Ιπποκράτους τα Γ5/419/601/603/230 (14 οχήματα/ώρα), σήμερα κατεβαίνει το ... εξής ένα : 230 με 4 οχήματα/ώρα στην καλύτερη;
- Έχουν καταλάβει ότι καταργώντας το Ε7 στέρησαν μια σημαντική επιλογή για την Κηφισίας, ενώ διατηρούν το . . . Ε6 που μεταφέρει . . . τον οδηγό του κα τα καύσιμά του;
- Έχουν καταλάβει ότι αν δεν συντονίσουν τις εναπομείνασες γραμμές στη λεωφ. Βουλιαγμένης, αυτή θα έχει διελεύσεις ανά μισή ώρα;

Καλές οι συντμήσεις γραμμών. Τις ζητάμε εδώ και χρόνια. Όχι όμως χωρίς σχέδιο. Δεν μπορεί να έχεις το βράδυ αναχώρηση από Αθήνα για Βουλιαγμένης : 23.25 /155, 23:25/Α4, 23:30 Β3 και μετά 24:00 /155, 24:00/Α4 και 24:00/Α3 Angry !!! ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΚΕΝΟ σε κεντρική λέωφόρο!! Δηλαδή κάποιος που θέλει να πάει από Μέτς προς Καλαμάκι/Αγ. Δημήτριο, πώς θα εξυπηρετηθεί και πώς θα προλάβει τα τοπικά ;;;
(15-06-2010, 08:28 PM)Citaro Wrote: [ -> ]- Έχουν καταλάβει ότι καταργώντας το Ε7 στέρησαν μια σημαντική επιλογή για την Κηφισίας, ενώ διατηρούν το . . . Ε6 που μεταφέρει . . . τον οδηγό του κα τα καύσιμά του;

Στην συγκεκριμένη "προσωρινή" κατάργηση είναι προφανές ότι έγινε χωρίς σχέδιο. Καταργήσαν μόνο τις γραμμές express που είχαν την ίδια διαδρομή με κορμό (Ε16/Β16, Ε1/Α1, Ε7/Α7 τοπικό περίπου). Το Ε63 το κατάλαβαν μήνες μετά και δεν έχουν συνειδητοποιήσει την σχέση Ε6 με 18.

Όσο για την Κηφισίας να δεις τι θα γίνει όταν θα μειωθούν τα δρομολόγια όταν από 30/6 θα περικοπεί η διαδρομή του Α7.
(15-06-2010, 06:44 PM)Solaris_Urbino_18 Wrote: [ -> ]Πως δεν ενημερωσαν εγκυρα τον κοσμο?? Πλακα κανουν? Βουηξε ο τοπος μεχρι και ανακοινωσεις ειχαν βαλει στις στασεις και πηρε παραταση η γραμμη. Εβλεπα το 103 να βγαινει κανονια απο το Α/Σ και τρελαθηκα.

Την εκαναν και παλι τη πατατα... Dodgy

Ενω ημουν χαρουμενος που ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ κοβεται το 103, το ειδα στις 14-6 να εκτελειται κανονικα κι εμεινα...

Μαλιστα στο oasa.gr εχουν αναρτησει τα ωραρια του ''νεου'' 141. Στην αιχμη θα βγαινει ανα 8λεπτο. Πιστευω ομως πως θα επρεπε με το που φτανει στο σταθμο Δαφνης να γυριζει κατευθειαν πισω και οχι να κανει αυτο το ''Π'' πανω στον Υμηττο (Αναγεννησεως)... το θεωρω κουλο...
Το 340 καταργηθηκε? Γιατι το εχει κανονικα στο site.
(16-06-2010, 12:50 PM)N1Ellinikou Wrote: [ -> ]Πιστευω ομως πως θα επρεπε με το που φτανει στο σταθμο Δαφνης να γυριζει κατευθειαν πισω και οχι να κανει αυτο το ''Π'' πανω στον Υμηττο (Αναγεννησεως)... το θεωρω κουλο...

Αν αυτό το Π έφτανε μέχρι την πλατεία Υμηττού ξέρεις πώς θα μας βόλευε εδώ για πρόσβαση προς Μπραχάμι - Παραλιακή? Και θα μπορούσε να μην περνάει καθόλου από Υμηττό το ζεύγος 212-213, που βέβαια κάθε λίγους μήνες αραιώνει τόσο που σε λίγο θα εξαφανιστεί!!
(16-06-2010, 12:56 PM)meganium Wrote: [ -> ]Το 340 καταργηθηκε? Γιατι το εχει κανονικα στο site.

κάπου είχα δει ότι η κατάργηση του είναι από 30/6, αλλά τα περισσότερα sites δεν το αναφέρουν.
Το Α7 δεν καταργείται, απλά θα κάνει τέρμα στην Πλατεία Πλατάνου και όχι στην Εκάλη όπως μέχρι τώρα. Και ο σκοπός είναι για να πυκνώσουν τα δρομολόγιά του, καθώς βόρεια από την Πλ. Πλατάνου υπάρχουν πολλές τοπικές γραμμές (Β7 μέχρι Καμάρες, 503, 507, 508, 509, 535, 536) που το καλύπτουν.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19