Forum

Full Version: Νέες Γραμμές Λεωφορειακής Εξυπηρέτησης / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Καλα οταν ειδα οτι "καταργηθηκε" το Χ96 αρχισα να βριζω κτλ κτλ...που να παιρνω προαστιακο !και ησαπ αντε γεια με τα εργα Tongue
πωπω τι φαρσα ηταν αυτη! Tongue
Να προσθέσω στις καταργήσεις και την 726.
Ξερουμε ποτε καταργηθηκε η 726?
(22-04-2010, 01:59 PM)aliance Wrote: [ -> ]Ξερουμε ποτε καταργηθηκε η 726?

Δεν γνωρίζω. Εξαφανίστηκε από τον ιστότοπο του ΟΑΣΑ μαζί με τις 601, 603 και 905.
(22-04-2010, 02:31 PM)abc Wrote: [ -> ]Δεν γνωρίζω. Εξαφανίστηκε από τον ιστότοπο του ΟΑΣΑ μαζί με τις 601, 603 και 905.

Ωραίο το 905, ε; Το ταξιδέψατε, ε; Έ ρε σουτάρισμα που θέλουν ορισμένοι από τους εγκεφάλους που την επινοήθηκαν!
Στήσανε το Σεπτεμβρη κολώνες για τις στάσεις, βάλανε αυτοκόλλητα με την σήμανση σε όλη τη διαδρομή, αλλά "ξέχασαν" να μελετήσουν αν τέτοια γραμμή μπορούσε να λειτουργήσει! Εδώ για το 904 οι οδηγοί φωνάζουν για "λουκέτο" λόγω της ασυδοίας με τα παρκαρισμένα στις ψαροταβέρνες της Πειραικής, ήθελαν και αντίστροφο λεωφορείο! Που δεν χωράει να διασταυρωθεί ΙΧ με ΙΧ!
Φυσικά, για όσους δεν γνωρίζουν, η γραμμή δεν δούλεψε ούτε μία ημέρα, καθώς οι οδηγοί αρνήθηκαν (δίκαια) να βγάλουν οχήματα.
Τα λεφτά βέβαια για τις κολώνες και τις εργατοώρες ποιός θα τα πληρώσει; Το Δημοτικό Συμβούλιο του Πειραιά (που μαντεύω δική του μλκία ήταν), ή πάλι ο ΟΑΣΑ, δηλ. εμείς;;;

AngryAngryAngryAngry
Γνωρίζεις κανείς τι καταργήσεις μας φέρνει ο νέος μήνας;
Απο αμπελοφιλοσφιες οδηγων, ακουστηκε κατι για το 230.

Φυσικα, δεν υπαρχει θεμα ισχυος η οχι.. Πιο πολυ για ραδιο αρβυλα μου ακουστηκε οταν μου το μετεφερε τριτος. Θα ηταν απλα μέγιστη βλακεια..
(29-04-2010, 05:02 PM)Solaris_Urbino_18 Wrote: [ -> ]Απο αμπελοσοφιες οδηγων επισης συζητουσαν εντονα πως απο τον Απριλη θα εφαρμοζοταν το Θερινο Α.

Aυτό με την εφαρμογή των προγραμμάτων είναι ένα από τα πράγματα που η ΕΘΕΛ χρειάζεται δουλειά. Δεν παίρνουν παράδειγμα το ΤΡΑΜ; Έχουμε έξι δρομολογήσεις και για κάθε ημέρα της εβδομάδας προκαθορίζεται σε βάθος τριμήνου ποιά δρομολόγηση ισχύει.
Έτσι, θα έπρεπε να βάζουμε ΘΕΡΙΝΟ Α τις ημέρες από 25/12 μέχρι 6/1, την Μεγάλη Τετάρτη και τη Μεγάλη Πέμπτη, καθώς και την Πέμπτη και Παρασκευή του Πάσχα, καθώς και με το κλείσιμο των σχολείων τον Ιούνιο. Ομοίως όταν έχουμε τετραήμερα, η ενδιάμεση εργάσιμη να βγαίνει με ΘΕΡΙΝΟ Α.
Τις ημέρες του Πάσχα ΘΕΡΙΝΟ ΙΙ, ομοίως ΘΕΡΙΝΟ ΙΙ από 15/07.
Και για τις πολύ αργίες (Πάσχα, 15/08) γενική δρομολόγηση ανά 30' .

Όλα αυτά όμως αυστηρά με πρόγραμμα, και όχι όπως κάνουν ανήμερα του Πάσχα ή του Δεκαπενταύγουστου, που βγάζουν ένα όχημα ανά γραμμή και ό,τι κάτσει...
(29-04-2010, 05:00 PM)Cmaniac Wrote: [ -> ]Απο αμπελοφιλοσφιες οδηγων, ακουστηκε κατι για το 230.

Θα λυπηθώ πολύ. Είναι ιστορική γραμμή που υπάρχει πολλά χρόνια (μου έχει πει η γιαγιά μου ότι την έπαιρνε για να πάει από το κέντρο στους Αμπελοκήπους. Τότε είχε τον αριθμό 16)
Και ως 230 έγινε περισσότερο γνωστή με την ονομασία ΘΗΣΕΙΟ-ΓΟΥΔΙ. Αυτό ήταν πριν πεζοδρομηθεί η Διονυσίου Αεροπαγίτου και η Αποστόλου Παύλου, οπότε το 230 έφτανε μέχρι Θησείο, από την άλλη όμως τελείωνε στην Πλατεία Ελευθερίας στο Γουδί και δεν έφτανε μέχρι Ζωγράφου όπως κάνει τώρα. Την λειτουργούσε το Α/Σ Αγ. Δημητρίου με Balkancar, που τα θυμάμαι σαν παιδί με τις δίφυλλες πόρτες που διέφεραν από τα αδελφάκια τους με τις συνηθισμένες τετράφυλλες που είχαν εκείνα που έρχονταν συνήθως στις γραμμές των βορείων προαστίων (502, 514, 528 κτλ.)

Το 230 έχει ένα μεγάλο τμήμα διαδρομής από το Σύνταγμα μέχρι τον σταθμό Αμπελοκήπων όπου χώνεται στο κέντρο και του προκαλεί αρκετές καθυστερήσεις, ενώ υπάρχουν αρκετές παράλληλες γραμμές. Το να καταργηθεί το 230 από την σημερινή του μορφή ίσως να μην είναι παράλογο αν γίνει μια νέα γραμμή από το τέρμα του στην Ακρόπολη που να ανεβαίνει μέσω Βασ. Σοφίας, και κατόπιν Μιχαλακοπούλου από τον Ευαγγελισμό μέχρι την Φειδιππίδου, όπου να κάνει δεξιά και να ακολουθεί την σημερινή διαδρομή. Κάτι τέτοιο θα του γλυτώσει το κέντρο (Πανεπιστημίου, Χαρ. Τρικούπη/Ιπποκράτους, Λεωφ. Αλεξάνδρας) όπου προκαλούνται καθυστερήσεις, και θα παράσχει καλλίτερη λεωφορειακή εξυπηρέτηση στην Μιχαλακοπούλου που η μισή δεν εξυπηρετείται λεωφορειακά (από το ύψος της Παπαδιαμαντοπούλου και πάνω). Γιατί σίγουρα το Νοσοκομείο Παίδων και η Γεωργίου Παπανδρέου δεν μπορούν να την "βγάλουν" μόνο με το 140.
(30-04-2010, 09:43 AM)panos81 Wrote: [ -> ]Το να καταργηθεί το 230 από την σημερινή του μορφή ίσως να μην είναι παράλογο αν γίνει μια νέα γραμμή από το τέρμα του στην Ακρόπολη που να ανεβαίνει μέσω Βασ. Σοφίας, και κατόπιν Μιχαλακοπούλου από τον Ευαγγελισμό μέχρι την Φειδιππίδου, όπου να κάνει δεξιά και να ακολουθεί την σημερινή διαδρομή. Κάτι τέτοιο θα του γλυτώσει το κέντρο (Πανεπιστημίου, Χαρ. Τρικούπη/Ιπποκράτους, Λεωφ. Αλεξάνδρας) όπου προκαλούνται καθυστερήσεις, και θα παράσχει καλλίτερη λεωφορειακή εξυπηρέτηση στην Μιχαλακοπούλου που η μισή δεν εξυπηρετείται λεωφορειακά (από το ύψος της Παπαδιαμαντοπούλου και πάνω). Γιατί σίγουρα το Νοσοκομείο Παίδων και η Γεωργίου Παπανδρέου δεν μπορούν να την "βγάλουν" μόνο με το 140.
Αυτό που προτείνεις είχε δοκιμαστεί ως "231" πριν από μερικά χρόνια. Κόπηκε διότι δεν είχε ιδιαίτερη κίνηση.
(30-04-2010, 10:41 AM)abc Wrote: [ -> ]Αυτό που προτείνεις είχε δοκιμαστεί ως "231" πριν από μερικά χρόνια. Κόπηκε διότι δεν είχε ιδιαίτερη κίνηση.

Παιδιά, ας μην το κουράζουμε το θέμα! Το 230 είναι από τις πιο φορτωμένες γραμμές. Ανεπαρκή οχήματα και ανεπαρκής χωρητικότητα. Οι χρήσεις που καλύπτει είναι πάρα πολλές, π.χ. :
- Κάλυψη σύνδεσης Ζωγράφου - Γουδί (η δημοτική συγκοινωνία είναι αναξιόπιστη).
- Κάλυψη σύνδεσης Γουδί - Μετρό Αμπελόκηποι. Το μεγαλύτερο βάρος της γραμμής (ειδικά από Παίδων) γιατί είναι η πιο σύντομη διέξοδος από Γουδί.
- Κάλυψη σύνδεσης Αλεξάνδρας- Ιπποκράτους στην κάθοδο, ως μοναδική γραμμή πλέον.
- Κάλυψη της Ιπποκράτους προς Σύνταγμα και αντίστροφα της Χ. Τρικούπη από Σύνταγμα.
- Κάλυψη της Ακρόπολης/Αποστ. Παύλου/Φιλοπάππου.

Όλα τα παραπάνω γίνονται μόνο με το 230 και με τίποτα άλλο. Ποιός είναι αυτός που σκέφτηκε να το κόψει; Και όλα τα παραπάνω πώς θα εξυπηρετηθούν;
Η αφετηρία του Χ96 από τις 10 το βράδυ μεταφέρεται στην Πλατεία Καραϊσκάκη. Δεν γνωρίζω εάν το ίδιο συμβαίνει και με το 218.
αφηστε,την αλλη φορα κατα τις 4,30 το πρωι εψαχνα το λεωφορειο να παω αεροδρομιο..παω στη πλατεια καραισκακη και μου λεει αααα φευγει απ το λιμανι τετοια ωρα,παω εκει τπτ κλειστα ...υπαρχει καποια επισημη ωρα που γινεται...αλλαγη αφετηριας ? και να πω οτι πριν λιγες μερες,ερχομενος με το 218 στον πειραια,με τα τελευταια δρομολογια του ,λογικα,κατα τις 22,15 δλδ,ο οδηγος εκανε τερμα στη πλατεια καραισκακη ! Wink
Στο site του ΟΑΣΑ παντως γραφει:

Σχόλια:

ΑΠΟ 02:30 - 05:00 Η ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ


Χ96
(10-05-2010, 07:40 PM)meganium Wrote: [ -> ]Στο site του ΟΑΣΑ παντως γραφει:

Σχόλια:

ΑΠΟ 02:30 - 05:00 Η ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ


Χ96
Η αναφορά μου βασίζεται στην αφήσα που έχει αναρτήσει η ΕΘΕΛ στο Αεροδρόμιο.
καλα εγω πηγα 4,30 5 παρα και λεωφορειο γιοκ..ρωτησα και καποιους οδηγους εκει στην αφετηρια των αλλων γραμμων και μου λενε δε ξερω δε το χω δει Tongue
Ξερει κανεις αμα το 408 Κυκλικη Αγιας Παρασκευης λειτουργει? Τι δρομολογια εχει και που κινειται?
(11-05-2010, 05:12 PM)meganium Wrote: [ -> ]Ξερει κανεις αμα το 408 Κυκλικη Αγιας Παρασκευης λειτουργει? Τι δρομολογια εχει και που κινειται?

Λειτουργεί κανονικά. Έχει ένα όχημα και κάνει δρομολόγια ανά 20' (δυστυχώς δεν εμφανίζουν τις ώρες στο site). H διαδρομή του είναι από Αφετηρία Β5 - Αγ. Ιωάννου - Τασσοπούλου - Ειρήνης - Μεσογείων δεξιά - Αφετηρία Β5. Στην ουσία δηλ. δεν είναι χρήσιμο για να το περιμένει κανείς. Μόνο για όσους ψώνισαν στην Αγ. Ιωάννου και βαριούνται να πάνε στην πίσω πλευρά του οικοδομικού τετραγώνου . . .
Θέλω κι εγώ! Σε ποιον να απευθυνθώ, για να ζητήσω λοιπόν ένα λεωφορείο τοπικό-για-τα-ψώνια-της-εβδομάδας, από Εμπεδοκλέους-Φιλολάου-Χρεμωνίδου-Υμηττού-Φρύνωνος-Φιλολάου-Εμπεδοκλέους, με αριθμό Χ27 (γιατί θα είναι εξπρές) και ονομασία JUMBO-ΠΑΓΚΡΑΤΙ-ΑΓ.ΑΡΤΕΜΙΟΣ-JUMBO (ΚΥΚΛΙΚΗ)... θέλω όμως ανά 15' τις ώρες αιχμής και τις περιόδους εορτών!

Δεν θέλω να φανώ κακός απέναντι σε επιβάτες που τους δίνεται ακόμα μια εναλλακτική εξυπηρέτηση, όμως πολλές φορές είναι αμφίβολο αν όντως υπάρχει εξυπηρέτηση, αν είναι μηδαμινή μπροστά σε αυτήν που απαιτείται και κυρίως πόσοι άλλοι είναι που ζημιώνονται από αυτήν την αμφίβολη εξυπηρέτηση...! Μου θυμίζει μία γραμμή 132 που έβλεπα να γυρίζει μόνη της κάνοντας vertigoειδές δρομολόγιο Κάτω Δάφνη-Άνω Δάφνη-Κάτω Δάφνη μέσω Άνω Δάφνης...
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19