Forum

Full Version: Νέες Γραμμές Λεωφορειακής Εξυπηρέτησης / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
(19-02-2010, 04:08 PM)aliance Wrote: [ -> ]Από το site του ΟΑΣΑ έχουν σβηστεί οι ώρες των εξής γραμμών
...
Έχουν επίσης διαγράψει και το 316, αλλά δεν μπορώ να φανταστώ ότι έχει καταργηθεί!
(23-02-2010, 01:50 PM)Sardelitsa Wrote: [ -> ]Εμαθα από τοπική εφημερίδα ότι στην Αγία Παρασκευή ξεκίνησε νέα γραμμή 408 που πάει από την πλατεία στον Αη Γιάννη και πάλι κάτω (όπως το Β5) ανά 20 λεπτά. Ο ΟΑΣΑ δεν αναφέρει τίποτα...
...

Περισσότερες πληροφορίες για την 408 εδώ.
3 γραμμές ανεβαίνουν την Αγίου Ιωάννου? Ούτε η Oxford Street τέτοια συγκοινωνιακή κάλυψη! Ήθελα να ξερα τι συγκοινωνιακές ανάγκες καλύπτει το 408, τη στιγμή μάλιστα που και το Β5, αλλά και το 406 ανεβαίνει την Αγίου Ιωάννου και κατεβαίνει την Ειρήνης. Μήπως θα ήταν πολύ πιο χρήσιμο να πυκνώσουν το 407?

Υ.Γ: Κάπου πήρε τ αυτί μου ότι κατατέθηκε αίτημα να κάνουν και όλες οι γραμμές των Μεσογείων το Π Αγίου Ιωάννου-Τασσοπούλου-Ειρήνης, ώστε να καλυφθεί επιτέλους το συγκοινωνιακό κενό Big Grin
Είναι πραγματικά γελοία η 408, πάει ένα-ενάμιση χλμ προς το βουνό και πάλι πίσω!

Καλύτερα να γίνει πύκνωση του 407, όντως.
Άρα εξαιτίας αυτού του 408 πήρε η δεύτερη τοπική του Παπάγου αριθμό 413; Θα μπορούσαν κάλλιστα οι δύο τοπικές κυκλικές που συνδέουν τον Παπάγου με τους σταθμούς Κατεχάκη και Εθν. Άμυνας να έχουν αριθμούς 408 και 409 (συνεχόμενους). Το να μπερδευτούν κάποιοι με το παλιό 408 που κατέβαινε Ακαδημία δεν είναι δικαιολογία, άλλωστε και το 409 δεν είναι το ίδιο με πριν.
(24-02-2010, 12:22 AM)Citaro Wrote: [ -> ]Προχειρότητα και ρουσφέτι σε όλο του το μεγαλείο! Για να πούμε όμως και του στραβού το δίκιο: Το Β5 δουλεύει με δρομολόγια 05:00 - 23:30 από Αη Γιάννη και 05:20 - 00:20 από Εθν. Άμυνα, ανά 8-15' και το πολύ 20' τις Κυριακές και τα βράδια. Όσα τοπικά και αν μπήκαν κατά καιρούς (417, 480) είχαν πολύ χειρότερα δρομολόγια (ανά 12 - 15 στην καλύτερη και ανά 25 - 30 εκτός αιχμής), άσε που το τελευταίο έφευγε από Αμυνα στις 23:30, δηλ. σχεδόν μια ώρα νωρίτερα ! Περαιτέρω, καθότι το Β5 είναι πολύ σημαντική γραμμή για πλήθος επιβατών και έχει πολλές χρήσεις (Αλεξάνδρας, Μεσογείων), πιο δύσκολα να "κόψουν" λεωφορείο ελλείψει οδηγού/οχήματος. Ενώ στην τοπική εκδοχή (417, 480) είναι πολύ πιο εύκολο, καθώς αφορά μόνο ένα τμήμα του Τσακού.
Πως να μην ζητά ο κόσμος τον "κορμό;" Αφού οι κάφροι του ΟΑΣΑ, τις τοπικές γραμμές τις αντιμετωπίζουν ως αποπαίδια!

Εξάλλου ας σκεφτούμε πως ήδη πολλές τοπικές έχουν πρόβλημα εν τη γενέσει τους, στο σχεδιασμό της διαδρομής δηλαδή! Αυτό γίνεται στο Αιγάλεω, όπου τα τοπικά περνούν έξω από το σταθμό μόνο στην κατεύθυνση προς αυτόν, ενώ προς περιφέρεια περνούν από την επόμενη του μετρό στάση (Φαρμακείο). Δεν είναι τόσο μεγάλο το κακό αλλά οπωσδήποτε είναι άβολο. Νομίζω δεν ήταν από την αρχή έτσι.

Όπως όμως και να έχει, δεν ξέρω τι περιμένουν και δεν κρατούν μόνο τα τοπικά, αλλά ως προς το σταθμό του Ελαιώνα - με κάποιες γραμμές όμως να συνεχίζουν βέβαια προς Αθήνα, πχ. 813/856. Ίσως η περίπτωση του Ελαιώνα να είναι η πιο ενδεδειγμένη "τοπικοποίησης" μιας και το χρονικό όφελος που προσφέρει το τμήμα του μετρό Αιγάλεω-Σύνταγμα σε σχέση με τα επίγεια μέσα είναι καταλυτικό (μην ξεχνάμε πως πια το Σύνταγμα είναι το κέντρο δραστηριοτήτων και μετεπιβίβασης)!
Απο 1η Απριλιου καταργουνται οι γραμμες ''601 Κανιγγος–Ν. Φιλοθεη–Π.Ψυχικο'' και ''603 Κανιγγος–Ψυχικο''. Λεπτομερειες στο παρακατω αρθρο:

Quote:Δύο λεωφορειακές γραμμές καταργούνται από την Πέμπτη 1η Απριλίου. Πρόκειται για την 601, που ακολουθούσε τη διαδρομή Κάνιγγος – Ν. Φιλοθέη – Π. Ψυχικό, και την 603 με τη διαδρομή Κάνιγγος – Ψυχικό.

Οι επιβάτες του Δήμου Ψυχικού θα μπορούν πλέον να εξυπηρετούνται από τις τοπικές γραμμές 651 Ψυχικό – Πανόρμου (Κυκλική) και 653 Πανόρμου – Ψυχικό Β (Κυκλική), οι οποίες θα τερματίζουν στον σταθμό Μετρό «Πανόρμου».

Σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, τα εν λόγω δρομολόγια αυξάνονται με δεκάλεπτη συχνότητα στις ώρες αιχμής, ενώ τα πρωινά και μεσημεριανά δρομολόγια της καταργηθείσης λεωφορειακής γραμμής 601, τα οποία εξυπηρετούν μαθητές, θα συνεχίσουν να πραγματοποιούνται προς τον οικισμό Α. Παπανδρέου από την λεωφορειακή γραμμή 651

και το link του αρθρου: http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=118904&cid=4

Επιτελους αλλη μια καλη κινηση απ' τον ΟΑΣΑ. Ας ελπισουμε να μην ειναι πρωταπριλιατικο αστειο! Tongue
Ας ελπίζουμε πως δεν είναι πρωταπριλιάτικο. Μένει να δούμε αν πλέον οι 651/653 θα εξακολουθήσουν να κυκλοφορούν με midi ή αν θα πάρουν από τα 12μετρα που θα απελευθερωθούν από τις 601/603, ή αν θα υπάρχει συνδυασμός των δύο.

Θα πρότεινα επίσης μια μετονομασία των δύο τοπικών γραμμών ώστε να ταιριάζει η ονομασία τους με τις καταργούμενες, ήτοι η 651 να είναι ΣΤ. ΠΑΝΟΡΜΟΥ - ΝΕΑ ΦΙΛΟΘΕΗ - ΠΑΛ. ΨΥΧΙΚΟ, και η 653 ΣΤ. ΠΑΝΟΡΜΟΥ - ΠΑΛ. ΨΥΧΙΚΟ.
(29-03-2010, 04:08 PM)N1Ellinikou Wrote: [ -> ]Απο 1η Απριλιου καταργουνται οι γραμμες ''601 Κανιγγος–Ν. Φιλοθεη–Π.Ψυχικο'' και ''603 Κανιγγος–Ψυχικο''. Λεπτομερειες στο παρακατω αρθρο:

και το link του αρθρου: http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=118904&cid=4

Επιτελους αλλη μια καλη κινηση απ' τον ΟΑΣΑ. Ας ελπισουμε να μην ειναι πρωταπριλιατικο αστειο! Tongue

Όλα καλά, αλλά αυτή την Ιπποκράτους τη σκέφτηκε κανείς; Κόπηκαν Γ5/419/601/603 και το 813 έχει τις μισές βάρδιες πλέον. Δηλ. σε σχέση με το 2006 κόπηκαν 12 από τα 16 δωδεκάμετρα.
Επίσης κόπηκε ένα μιντι στο 230. Συνεπώς η πρόσβαση από Αλεξάνδρας προς Ιπποκράτους θα γίνεται από . . . 4 μίντι την ώρα, από εκεί που γινόταν με 5 μίντι και 8 δωδεκάμετρα. Άλλα 4 δωδεκάμετρα θα μπαίνουν από το ύψος του ΙΚΑ (813). Θαυμάσια!
Πρέπει ΤΩΡΑ να κατέβει το Α7/Β7 στην Ιπποκράτους και να βγεί από τα Εξάρχεια που είναι άχρηστο!
(29-03-2010, 07:38 PM)Citaro Wrote: [ -> ]Όλα καλά, αλλά αυτή την Ιπποκράτους τη σκέφτηκε κανείς; Κόπηκαν Γ5/419/601/603 και το 813 έχει τις μισές βάρδιες πλέον. Δηλ. σε σχέση με το 2006 κόπηκαν 12 από τα 16 δωδεκάμετρα.
Επίσης κόπηκε ένα μιντι στο 230. Συνεπώς η πρόσβαση από Αλεξάνδρας προς Ιπποκράτους θα γίνεται από . . . 4 μίντι την ώρα, από εκεί που γινόταν με 5 μίντι και 8 δωδεκάμετρα. Άλλα 4 δωδεκάμετρα θα μπαίνουν από το ύψος του ΙΚΑ (813). Θαυμάσια!
Πρέπει ΤΩΡΑ να κατέβει το Α7/Β7 στην Ιπποκράτους και να βγεί από τα Εξάρχεια που είναι άχρηστο!

Το κόψιμο των 601/603 έπρεπε να είχε γίνει απο καιρό, αφού πηγαινοέρχονταν άδεια, ενώ δέσμευαν και 12μετρα λεωφορεία. Ούτε πρόσφεραν τίποτα στην Ιπποκράτους, τόσο αραιά που ήταν. Η λύση δεν είναι να αλλάξουν τα Α7/Β7 γιατί τότε θα αποδυναμωθεί το τμήμα της Λ. Αλεξάνδρας/Πεδίο Άρεως.
(29-03-2010, 09:53 PM)antonis Wrote: [ -> ]Το κόψιμο των 601/603 έπρεπε να είχε γίνει απο καιρό, αφού πηγαινοέρχονταν άδεια, ενώ δέσμευαν και 12μετρα λεωφορεία. Ούτε πρόσφεραν τίποτα στην Ιπποκράτους, τόσο αραιά που ήταν. Η λύση δεν είναι να αλλάξουν τα Α7/Β7 γιατί τότε θα αποδυναμωθεί το τμήμα της Λ. Αλεξάνδρας/Πεδίο Άρεως.

Δεν αντιλέγω για το κόψιμο του 601/03 - ήταν πιο άχρηστα και από τα 408/419/Γ5.
Η Ιπποκράτους όμως θα μείνει μόνο με τα Μιντι, κι αυτό σίγουρα δεν είναι λύση. Προτείνω το ΑΒ7 γιατί αφ' ενός θα έχει ταυτόσημη διαδρομή με την άνοδο, και αφ΄ ετέρου δεν θα λείψει από την Αλεξάνδρας, καθώς υπάρχουν Β5, 8, 14, 18/19 με τουλάχιστον 20 διελεύσεις ανά ώρα - όπως και στην άνοδό της.
(29-03-2010, 10:44 PM)Citaro Wrote: [ -> ]Δεν αντιλέγω για το κόψιμο του 601/03 - ήταν πιο άχρηστα και από τα 408/419/Γ5.
Η Ιπποκράτους όμως θα μείνει μόνο με τα Μιντι, κι αυτό σίγουρα δεν είναι λύση. Προτείνω το ΑΒ7 γιατί αφ' ενός θα έχει ταυτόσημη διαδρομή με την άνοδο, και αφ΄ ετέρου δεν θα λείψει από την Αλεξάνδρας, καθώς υπάρχουν Β5, 8, 14, 18/19 με τουλάχιστον 20 διελεύσεις ανά ώρα - όπως και στην άνοδό της.

Απο πείρα σου λέω οτι το συγκεκριμένο τμήμα έχει πρόβλημα. 20 διελεύσεις την ώρα μπορεί να ακούγεται θεωρητικά καλό, αλλά στην πράξη δεν είναι έτσι, αφού τα λεωφορεία περνάν συνήθως όλα μαζί και μετά τίποτα. Στην άνοδο φαίνεται η έλλειψη του Α7/Β7 στο τμήμα πριν τη Χ. Τρικούπη. Συγκεκριμένα, ενώ στην κάθοδο περιμένοντας στην στάση του μετρό Αμπελόκηποι συνήθως δεν περιμένω περισσότερο από 3-4 λεπτά, στην άνοδο απο τη στάση ΣΟΝΙΑ συνήθως περιμένω πάνω από 5 λεπτά, πολλές φορές και 10. Είναι και ένας από τους λόγους που αποφεύγω να χρησιμοποιώ πλέον τη συγκοινωνία προς αυτή την κατεύθυνση. Το πρόβλημα στην Ιπποκράτους, εάν υπάρχει, μπορεί να λυθεί με 1 επιπλέον λεωφορείο στο 230 ή 021 ή και στα 2. Δεν στοιχίζει πολύ, αφού έτσι και αλλιώς εξοικονομούνται οδηγοί απο τα 601/603 και δεν χρειάζεται να αλλάξει ο συγκοινωνιακός χάρτης του κέντρου. Στο κάτω-κάτω δεν καταλαβαίνω γιατι πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχει σύνδεση Αλεξάνδρας-Ιπποκράτους. Όποιος θέλει να κατέβει σε κάποια στάση στην Ιπποκράτους μπορεί να πάρει και το Α7/Β7 και να περπατήσει λίγο ή να αλλάξει και να περιμένει στο τέρμα Ιπποκράτους με 021, 025 κλπ. Εξάλλου, μη ξεχνάς οτι το κομμάτι των Εξαρχείων δεν είναι καθόλου άχρηστο όπως λες. Ξέρεις πόσος κόσμος χρησιμοποιεί το Α7/Β7 για να πάει απο το τμήμα Χ. Τρικούπη και κάτω (ειδικά απο ΣΟΝΙΑ) στο κέντρο; (μην ξεχνάς ότι πολλοί έρχονται ή πηγαίνουν στα δικαστήρια). Τέλος, εάν κατεβαίνει το Α7 την Ιπποκράτους που προετείνεις να τερματίζει;
(29-03-2010, 11:45 PM)antonis Wrote: [ -> ]Απο πείρα σου λέω οτι το συγκεκριμένο τμήμα έχει πρόβλημα.[. . .] Εξάλλου, μη ξεχνάς οτι το κομμάτι των Εξαρχείων δεν είναι καθόλου άχρηστο όπως λες. Ξέρεις πόσος κόσμος χρησιμοποιεί το Α7/Β7 για να πάει απο το τμήμα Χ. Τρικούπη και κάτω (ειδικά απο ΣΟΝΙΑ) στο κέντρο; (μην ξεχνάς ότι πολλοί έρχονται ή πηγαίνουν στα δικαστήρια). Τέλος, εάν κατεβαίνει το Α7 την Ιπποκράτους που προετείνεις να τερματίζει;

Καθ' ότι του . . . κλάδου των νομικών, την Αλεξάνδρας την τρώω στη μάπα κάθε μέρα μεταξύ Σόνια και Μετρό Αμπελόκηποι. Όταν είμαι στη στάση του Μετρό βλέπω πολύ κόσμο να περιμένει προς Ιπποκράτους, πιο πολύ απ' ότι χωράει το 230. Το κομμάτι προς Σόνια έχει πράγματι μεγάλη ζήτηση και από εμάς τους δικηγόρους αλλά και από τους ασθενείς του ΙΚΑ, που τους τρέχουν από το κυρίως ΙΚΑ σε μια κλινική του που είναι ακριβώς στη Σόνια. Και πάλι όμως επιμένω ότι όπως βολευόμαστε στην άνοδο, έτσι μπορεί να λειτουργήσει και η κάθοδος. Προς ενίσχυση έχω προτείνει σε άλλο τόπικ την ενοποίηση των τρόλλευ 7/8, ώστε να κάνουν διαδρομή Αμπελόκηποι - Αλεξάνδρας - Ακαδημίας - Ιπποκράτους - Πανεπιστημίου - Αλεξάνδρας και να προσφέρουν ουσιώδες έργο.
Τέλος, για το ΑΒ7 έχω προτείνει στο τόπικ "Προτάσεις κορμών" να τερματίζει Ακαδημίας πίσω από το Α5 και να επιστρέφει από Σίνα - Χ.Τρικούπη. Θα προτιμούσα να κατεβαίνει τη Σόλωνος, αλλά οι νταλίκες δεν στρίβουν Ιπποκράτους/Σόλωνος, ούτε Σόλωνος/Καποδιστρίου/Τζώρτζ.
Όσο για τη σύνδεση Δικαστήρια/Σόνια - Εξάρχεια, υπάρχει το 035 που είναι α)αμφίδρομο και β)ευέλικτο.
(30-03-2010, 12:52 AM)Citaro Wrote: [ -> ]Τέλος, για το ΑΒ7 έχω προτείνει στο τόπικ "Προτάσεις κορμών" να τερματίζει Ακαδημίας πίσω από το Α5 και να επιστρέφει από Σίνα - Χ.Τρικούπη. Θα προτιμούσα να κατεβαίνει τη Σόλωνος, αλλά οι νταλίκες δεν στρίβουν Ιπποκράτους/Σόλωνος, ούτε Σόλωνος/Καποδιστρίου/Τζώρτζ.
.

Οι λύσεις που προτείνεις μπορεί να ακούγονται λογικές, ωστόσο προϋποθέτουν αλλαγές στην υπάρχουσα δομή (πχ πρώτα πρέπει να γίνει η αλλαγή του τρόλεϊ 7/8). Επιπλέον, στην Ακαδημίας δεν υπάρχει χώρος για αφετηρία του Α7. Εδώ έγινε ολόκληρος αγώνας για να φύγουν οι αφετηρίες απο εκεί και τώρα πάλι θα επανέρθουν; Ούτε πίσω απο το Α5 βολεύει, σκέψου τι γίνεται όταν τύχει να σταματήσουν 2 νταλίκες εκεί και φαντάσου τι έχει να γίνει εάν έρθουν επιπλέον 2-3 νταλίκες και 12μετρα του Α7 (που έχει μεγαλύτερη συχνότητα) για να παρκάρουν.
(30-03-2010, 11:38 AM)patrinos Wrote: [ -> ]Έπονται το Καλαμάκι και Ηλιούπολη.

Πότε να περιμένουμε αυτές τις αλλαγές; Μέσα στον Απρίλη;
Αναρτήθηκαν στο site του ΟΑΣΑ τα νέα δρομολόγια για τα 651/653. Απο τη μελέτη τους διαφαίνεται η σταδιακή αλλαγή φιλοσοφίας στη δρομολόγηση και στον ορισμό της "ώρας αιχμής". Τι θέλω να πώ; Ενώ με την τελευταία μεγάλη αναδρομολόγηση του 1999, είχε ενισχυθεί η τότε πρωινή (06:30-09:00) και μεσημεριανή (13:00-16:00) αιχμή, σε βάρος των υπολοίπων ωρών, με τους νέους πίνακες που σταδιακά εφαρμόζονται, η πρωϊνή αιχμή μετατοπίζεται κατά μία ώρα, ενώ και το μεσοδιάστημα 09:00 - 13:00 αποκτά συχνότητες πολύ καλύτερες.
Τώρα, όσον αφορά το δεκάλεπτο που θα εφαρμοστεί στα 651/653, το βρίσκω τουλάχιστον σπάταλο, από τη στιγμή που άλλες γραμμές πιο βαριές και με πολύ παραπάνω κόσμο (230) είναι αραιωμένες στα 15'. Θεωρώ ότι με ένα όχημα λιγοτερο ανά γραμμή και συχνότητα 13-15' θα ήταν εντάξει οι γραμμές.
Σαν κεραυνός εν αιθρία πέφτει η είδηση ότι, εν μέσω μάλιστα και της Μεγάλης Εβδομάδας όπου η κίνηση από και προς το αεροδρόμιο "Ελευθέριος Βενιζέλος" αυξάνεται, καταργούνται λεωφορειακές γραμμές που εξυπηρετούν το αεροδρόμιο!

Συγκεκριμένα, το δρομολόγιο των 22:30 από το "Ελ. Βενιζέλος" προς Κηφισιά ήταν το τελευταίο της γραμμής Χ92, η οποία καταργείται λόγω πολύ χαμηλής επιβατικής κίνησης. Η γραμμή αυτή από ανέκαθεν ήταν ο "αδύναμος κρίκος" των γραμμών του αεροδρομίου, ώντας μάλιστα η μόνη που δεν εκτελείτο με ειδικά διαμορφωμένα λεωφορεία και εξυπηρετούμενη από διαφορετικό αμαξοστάσιο από τις υπόλοιπες.

Επίσης, από τα μεσάνχτα Μ. Τετάρτης προς Μ. Πέμπτη καταργείται και η γραμμή Χ95 από τον σταθμό της Εθνικής Άμυνας, με την αιτιολογία ότι είναι παράλληλη του Μετρό, που επίσης συνδέει το Σύνταγμα με το Αεροδρόμιο κατά μήκους της Λεωφ. Μεσογείων. Εκτός αυτού, η Χ94 μεταφέρει την αφετηρία της από τον σταθμό Εθν. Άμυνας σε αυτόν του Νομισματοκοπείου.

Παρομοίως, το Χ97 θα έχει πλέον ως αφετηρία τον σταθμό του Μετρό "Αγ. Δημήτριος / Αλ. Παναγούλης" και όχι τον σταθμό Δάφνης.

Επίσης, παρελθόν θα αποτελέσει μετά το Πάσχα και η γραμμή Χ96, που συνδέει τον Πειραιά με το αεροδρόμιο. Η μετάβαση πλέον από το Λιμάνι του Πειραιά προς το Αεροδρόμιο θα γίνεται με τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο ή με τον ΗΣΑΠ και το Μετρό, που βεβαίως συνεπάγεται αλλαγή τρένου στα Άνω Λιόσια ή στο Μοναστηράκι, με τις όποιες δυσχέρειες δημιουργεί αυτό σε επιβάτες με αποσκευές. Η παραλιακή λεωφόρος θα συνδέεται πλέον με το αεροδρόμιο με τις κατά μήκους της γραμμές και την 120, η οποία επεκτείνεται προς το Αεροδρόμιο από τον σταθμό Κορωπίου. Τις βραδυνές ώρες που το 120 δεν κυκλοφορεί, τροποποιείται το Χ97 ώστε να διέρχεται από την Γλυφάδα και την Βούλα (από Λεωφ. Βουλιαγμένης μέσω Σάκη Καράγιωργα και Λεωφ. Ποσειδώνος).

Στις προθέσεις του Ο.Α.Σ.Α. ήταν να καταργηθεί και η Χ96 να καταργηθεί μαζί με τις Χ92 και Χ95, όμως η κατάργησή της μετατέθηκε λόγω των έργων στους Η.Σ.Α.Π. για τα οποία το τμήμα Καλλιθέας - Φαλήρου είναι κλειστό.

Τώρα τι να πει κανείς; Από εκεί βρήκαν να εξοικονομήσουν λεωφορεία; Τόσο καιρό μιλάμε για γραμμές παράλληλες του Μετρό που θα μπορούσαν να καταργηθούν ή να μετατραπούν σε τοπικές/τροφοδοτικές (π.χ. γραμμές προς Καλαμάκι, Δάφνη, Άλιμο, Αγ. Δημήτριο, Περιστέρι κ.τ.λ.), είδαν και έπαθαν να κόψουν τις γραμμές της Μεσογείων και του Ψυχικού όπου γινόταν σπατάλη οχημάτων, και βρήκαν τώρα να κάνουν αυτές τις περικοπές εν μέσω Πάσχα. Ήμαρτον. Να δούμε τι άλλο θα ακούσουμε πια...
Ησουν πειστικοτατος... Αλλα το κομματι του Χ96 τι το θελες? Big Grin

Καλη πρωταπριλια σε ολους Big Grin
Οντως, για το Χ94 εχω πληροφορηθει

Εδω η ειδηση
http://www.express.gr/news/ellada/285584...85584.php3
Δε μπορείτε να φανταστείτε τι βρισίδι έριξα, ντροπή κιόλας μέρες που είναι. Ευτυχώς που είδα και τα ποστ μετά... Αν και τώρα που το
καλοσκέφτομαι δε θα με πειράξει τόσο αν καταργηθεί το Χ92 εφόσον παραμείνει (και ενισχυθεί, γιατί όχι; ) το Χ93. Κατεβαίνεις στο
δαχτυλίδι και συνεχίζεις... Και του χρόνου!
(31-03-2010, 08:06 PM)Citaro Wrote: [ -> ]Ενώ με την τελευταία μεγάλη αναδρομολόγηση του 1999, είχε ενισχυθεί η τότε πρωινή (06:30-09:00) και μεσημεριανή (13:00-16:00) αιχμή, σε βάρος των υπολοίπων ωρών, με τους νέους πίνακες που σταδιακά εφαρμόζονται, η πρωϊνή αιχμή μετατοπίζεται κατά μία ώρα, ενώ και το μεσοδιάστημα 09:00 - 13:00 αποκτά συχνότητες πολύ καλύτερες.
Τώρα, όσον αφορά το δεκάλεπτο που θα εφαρμοστεί στα 651/653, το βρίσκω τουλάχιστον σπάταλο, από τη στιγμή που άλλες γραμμές πιο βαριές και με πολύ παραπάνω κόσμο (230) είναι αραιωμένες στα 15'.

Θα συμφωνήσω σε όλα. Αλλά μακάρι να γίνουν όλα όπως τα βλέπουμε στον πίνακα δρομολογίων των 651/653 και όχι το αντιστροφο... ζητώ πολλά?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19