Forum

Full Version: Νέες Γραμμές Λεωφορειακής Εξυπηρέτησης / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
(29-11-2009, 07:32 PM)lanciahf Wrote: [ -> ]Kαι εγω σας λεω παιδια.ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ να απαξοιωσουν τελειως την συγκοινωνια για να την πουλησουν σε ιδιωτη.Τοσο απλα ειναι τα πραματα.Τι φωναζετε?Ειστε <Φωνη βοωντος εν τη ερημω>.Και εσεις και εμεις οι οδηγοι.Οποτε μην παιδευεστε να βγαλετε ακρη ειναι ανωφελο.
Αυτή την εκδοχή την έχω ακούσει κι εγώ! Το θέμα είναι ότι με τόσα λεφτά που θα πρέπει να δώσει αποζημίωση στην Ε.Ε. δεν θα θέλει κανένας να την αγοράσει! Αντί να ασχοληθούν 10 λεπτά τη μέρα παραπάνω (δε ζητάω περισσότερο, από μια γραμμή τη μέρα έλεγχο αποδοτικότητας και πιθανή τροποποίηση) και να κάνουν τη συγκοινωνία να πετάει κυριολεκτικά, αυτοί ξίνονται και λένε "δημόσιο είναι δε με κουνάει κανένας"! Πώς να πάει μπροστά μετά η χώρα και γενικότερα πέρα από το θέμα των συγκοινωνιών;;; Με τον ωχαδερφισμό δε διορθώνεται τίποτα!
(29-11-2009, 04:40 PM)Citaro Wrote: [ -> ]Έχουμε κι άλλα νέα πέρα από τις αλλαγές στις γραμμές Μεσογείων; Huh

Αυτή η ερώτηση σχετικά με τις αλλαγές από 11/12 δεν έχει απαντηθεί; Huh
Πολύ στενοχωρήθηκα για το Ε7 παρόλο που δε ζω πια στην Αθήνα. Ήταν ο πιο γρήγορος τρόπος να ανεβοκατέβεις την Κηφισίας,
κάποιες φορές ίσως πιο πολύ και από το αυτοκίνητο αν λάβουμε υπόψη λεωφορειόδρομους και παρκάρισμα. Το χρησιμοποιούσα πολύ
συχνά μέχρι το 2006 ιδίως επιστρέφοντας από το Πανεπιστήμιο: εσωτερικό μέχρι την πύλη στην Ούλωφ Πάλμε, ποδαράκια μέχρι τη
συμβολή Μιχαλακοπούλου-Βασ. Σοφίας και μετά αν ήμουν τυχερός (είχα μαζί μου τυπωμένα τα δρομολόγια!) μέσα σε λίγα λεπτά
ερχόταν το Ε7 και ανέβαινα γρήγορα και άνετα στην Κηφισιά. Μάλιστα το Ε7 είναι ο λόγος που συμπάθησα τα VanHool και στη μνήμη
μου θα μείνουν παράλληλα χαραγμένες οι ευτυχισμένες στιγμές επιστροφής από Αθήνα στην Κηφισιά με αυτά όπως και τα παλιότερα
Magirus σε 538/539. Βέβαια έχω φάει και ήττες κυρίως με χαμένα δρομολόγια του Ε7 και ενώ είχα αφήσει κάμποσα 550. Πολύ πιο
συχνά όμως άφηνα ένα 550 το οποίο αργά ή γρήγορα προσπερνούσαμε μετά με το Ε7.

Τεσπα, δε θα μου λείψει κιόλας ιδίως τώρα πια που έβαζαν τα αντιπαθητικά Ν2.
Τελικα κανα νεοτερο εχουμε απο τις γραμμες των Μεσογειων και το Νομισματοκοπειο?
(29-11-2009, 05:15 PM)N1Ellinikou Wrote: [ -> ]
Quote:Η Ε.ΘΕ.Λ. Α.Ε. ενημερώνει το επιβατικό της κοινό οτι προσωρινά αναστέλλεται η λειτουργία των λεωφορειακών γραμμών Ε-16 Πλατεία Κουμουνδούρου - Ελευσίνα Express, E1 Πειραιάς - Βούλα Express, Ε7 Κάννιγος - Κηφισσιά Express.

Αυτο το λεει στο site της ΕΘΕΛ. Εχουν βαλθει να μας τρελανουν?
Από τις στάσεις πάντως έχω προσέξει ότι τουλάχιστον της Ε7 έχουν αφαιρεθεί τα αυτοκόλητα.
Από την Παρασκευή 8/1/10 μεταφέρεται η αφετηρία των Α15/Β15/Ε15 στην οδό Δηληγιάννη, μεταξύ των οδών Νεοφ. Μεταξά και Φιλαδελφείας.
Λόγως της μεταφοράς μετονομάζονται σε:
Α15 ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ - ΔΑΣΟΣ
Β15 ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ - ΠΑΛΑΤΑΚΙ
Ε15 ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ - ΤΕΙ ΑΘΗΝΩΝ EXPRESS
Λογικά το κάνουν για να μην μπλοκάρονται τα λεωφορεία στα στενά μέχρι να βγουν στην πλατεία Καραϊσκάκη. Ο γερανός μπορεί να ήταν κοντά αλλά η καθυστέρηση ήταν καθυστέρηση.

Να υποθέσω ότι θα συνεχίζουν ευθεία την Δηληγιάννη, αφετηρία έξω από τον σταθμό Λαρίσσης και τέλος πορεία ως την Λιοσίων για να στρίψουν προς Χαϊδάρι;Huh
Η νεα διαδρομη ειναι αυτη εδω:
Quote:Προς Αφετηρία
Από Πλ. Καραϊσκάκη, Δηληγιάννη, αφετηρία έναντι Στ. Λαρίσης.

Προς Τέρμα
Από αφετηρία, Δηληγιάννη, Πλ. Καραϊσκάκη, Αχιλλέως.

Εξυπηρετικο μου ακουγεται, γιατι τα στενα γυρω ηταν δραμα.
Νέα γραμμή 320 ΤΟΠΙΚΗ ΣΠΑΤΩΝ (Κυκλική)[/align]
Οι σημαντικές αλλαγές από 1/2/10:

Μεταφορά της αφετηρίας από τον Σταθμό Εθνικής Άμυνας στον Σταθμό Νομισματοκοπείο των: 125/308, 303, 304/305/316, 315, 407

Επέκταση μέχρι τον Σταθμό Νομισματοκοπείο του 406.

Μεταφοράς της αφετηρίας από τον Σταθμό Κατεχάκη στον Σταθμό Εθνικής Άμυνας του 404.

Κατάργηση των 408, 419, Γ5. Ενίσχυση των 418 και 416.

Αλλαγή της διαδρομής των 416 και 418 (μέχρι Εθνική Άμυνα)

Αντικατάσταση της 409 με τις κυκλικές 409 Παπάγου-Στ.Εθνικής Άμυνας και 413 Παπάγου-Στ.Κατεχάκη-Στ.Εθνικής Άμυνας

Δημιουργία της τοπικής 309 Κορωπί-Στ.Προαστιακού-Κορωπί (κοινή αφετηρία με 308) λόγω της αλλαγής της διαδρομής των λεωφορείων (120, 125, 308, 330, 340) στο κέντρο του Κορωπί.
Να προσθέσω ότι η 409 και η 416 έχουν στις 5 πμ δρομολόγια μέχρι Ακαδημία (όπως συνεχίζουν να έχουν και οι 304/305/308/315)
(04-02-2010, 12:07 AM)abc Wrote: [ -> ]Δημιουργία της τοπικής 309 Κορωπί-Στ.Προαστιακού-Κορωπί (κοινή αφετηρία με 308) λόγω της αλλαγής της διαδρομής των λεωφορείων (120, 125, 308, 330, 340) στο κέντρο του Κορωπί.

Τι φρούτο είναι τούτο πάλι; Αντί να καταργούν γραμμές δημιουργούν νέες;
(04-02-2010, 01:43 AM)ELBO O405GN Wrote: [ -> ]Τι φρούτο είναι τούτο πάλι; Αντί να καταργούν γραμμές δημιουργούν νέες;

Δες εδώ το έντυπο να καταλάβεις.
Το να υπάρχει τοπική γραμμή εντός του Κορωπίου δεν είναι λάθος, όμως δεν καταλαβαίνω πού αποσκοπεί η μεταφορά τόσων πολλών γραμμών στον περιφερειακό όπου, πέραν του Ειρηνοδικείου, δεν υπάρχουν πολλά σημεία ενδιαφέροντος, και το ότι αφήνεται ο κεντρικότερος δρόμος του Κορωπίου, η Λεωφ. Λαυρίου, όπου βρίσκονται τα περισσότερα καταστήματα, τράπεζες κ.τ.λ. να εξυπηρετείται εν πολλοίς μόνο σε μία κατεύθυνση, και μεγάλο μέρος της να μένει χωρίς λεωφορειακή εξυπηρέτηση.

Και επίσης ως πότε θα έχουμε την παράξενη τριπλέτα των 120, 125 και 340, με το δεύτερο να είναι άγονη γραμμή και το τρίτο φάντασμα, αντί για μία συχνή ενιαία γραμμή Γλυφάδα - Κορωπί - Στ. Δουκίσσης Πλακεντίας;
Καλησπέρα. Λοιπόν για το 406 επειδή μένω Αγία Παρασκευή το πήρα (αν και βασικά μετακινούμαι από Πλακεντίας).

Η διαδρομή που κάνει, η καινούρια δηλαδή, δεν έχει καμία σχέση με αυτή που λέει η σελίδα του ΟΑΣΑ. Μισό λεπτό και θα γράψω τους δρόμους απ' όπου περνάει για να τους δει κάποιος που ίσως ενδιαφέρεται.
Απο Νομισματοκοπείο: μπαίνει μέσα από Ηπείρου/Βενιζέλου και πάει παράλληλα με το Β5, μετά Πελοποννήσου και μετά...εδώ ήταν η έκπληξη για μένα, πιάνει την οδό Ειρήνης και ξαναβγαίνει Μεσογείων για να πιάσει την παλιά του γραμμή προς κοντόπευκο.

Δηλαδή δν περνάει πια από Αγίου Ιωάννου.
Υποθέτω ότι η επιστροφή θα είναι με ανάποδη πορεία, δεν το δοκίμασα.
Στο χάρτη που τα βλέπω μου φαίνεται καλή η αλλαγή ως προς την κυρίως Αγία Παρασκευή (καλύπτονται σχεδόν όλοι οι δρόμοι της είτε με το β5 είτε με 406 είτε με 407 και μπορούν όλοι να πάνε και να έρθουν από το Νομισματοκοπείο).

Το Κοντόπευκο βέβαια ψιλοαδικείται και πάλι ως προς τα λεωφορεία, αλλά έχουμε κοντά μας τους σταθμούς του μετρό...(Πλακεντίας, Χαλάνδρι).

Απλά κάποιος που μένει στις "πάνω γειτονιές" της Αγίας Παρασκευής δεν μπορεί να κατέβει ως τα κεντρικά του δήμου (μόνο ως την κεντρική πλατεία και μάλιστα από την απέναντι μεριά) πια με το 406, πρέπει ή να περπατήσει ή να αλλάξει 2 λεωφορεία.
Το Σαββατοκύριακο 7 & 8/2 επανέρχετε η γραμμή Χ8 ΣΤ. ΗΣΑΠ ΑΤΤΙΚΗ-ΣΤ. ΗΣΑΠ ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ
Δείτε και τα pdf που βγήκαν στο Internet:

Νομισματοκοπείο


Κορωπί

Τα φυλλάδια για το Νομισματοκοπείο τα είχαν εκεί που παλιά έβαζαν τα περιοδικά του μετρό, τουλάχιστον στην Κατεχάκη αυτό ίσχυε μέχρι σήμερα.
Από το site του ΟΑΣΑ έχουν σβηστεί οι ώρες των εξείς γραμμών
702 ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ
718 ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ-ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ
(19-02-2010, 04:08 PM)aliance Wrote: [ -> ]Από το site του ΟΑΣΑ έχουν σβηστεί οι ώρες των εξείς γραμμών
702 ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ
718 ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ-ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ

Πέρσι ή πρόπερσι είχαμε γράψει στο παλιό φόρουμ ότι καταργήθηκε η 718 (καθώς είχαν σβηστεί πάλι οι ώρες) μέχρι μήνες μετά κάποιος έγραψε για την εμπειρία του ταξιδεύοντας με την γραμμή. Μπορεί κανείς να επιβεβαιώσει ότι πράγματι έχουν καταργηθεί;
Εμαθα από τοπική εφημερίδα ότι στην Αγία Παρασκευή ξεκίνησε νέα γραμμή 408 που πάει από την πλατεία στον Αη Γιάννη και πάλι κάτω (όπως το Β5) ανά 20 λεπτά. Ο ΟΑΣΑ δεν αναφέρει τίποτα...
Πάντως τι νόημα έχει να ανεβαίνει το β5 μέσα στην Αγία Παρασκευή και να μπλοκάρεται μεσα στα στενά;

Πριν από λίγους μήνες είχαν το 480 που έμπαινε μέσα...
(23-02-2010, 01:50 PM)Sardelitsa Wrote: [ -> ]Εμαθα από τοπική εφημερίδα ότι στην Αγία Παρασκευή ξεκίνησε νέα γραμμή 408 που πάει από την πλατεία στον Αη Γιάννη και πάλι κάτω (όπως το Β5) ανά 20 λεπτά. Ο ΟΑΣΑ δεν αναφέρει τίποτα...
Πάντως τι νόημα έχει να ανεβαίνει το β5 μέσα στην Αγία Παρασκευή και να μπλοκάρεται μεσα στα στενά;

Πριν από λίγους μήνες είχαν το 480 που έμπαινε μέσα...

Η ιστορία της εξυπηρέτησης του Τσακού είναι πονεμένη! Από το 1995 μετρώντας, θυμάμαι τις εξής αλλαγές:
1995 :Εφαρμογή κορμών (Α5) και τοπικό 417 για τον Τσακό.
1996 :Ίδρυση του Β5 και διέλευσή του από Τσακό.
2000: Άνοιγμα του ΜΕΤΡΟ. Κόψιμο της διαδρομής Τσακού του Β5 και επαναφορά του 417 από Εθν. Αμυνα.
2002: Κόψιμο του 417 και επαναφορά του Β5.
2008: Κόψιμο του Β5 και επαναφορά του τοπικού (τώρα το ονόμασαν 480)
2009: Κόψιμο του 480 και επανφορά του Β5 . . .
2010: Λόγω μονοδρόμησης της Αγ. Ιωάννου δεν εξυπηρετείται πλέον η κάθοδος. Για το λόγο αυτό μπήκε το τοπικό 408, να κάνει κύκλο Πλατεία - Αγ. Ιωάννου - Τασσοπούλου - Ειρήνης - Πλατεία.

Προχειρότητα και ρουσφέτι σε όλο του το μεγαλείο! Για να πούμε όμως και του στραβού το δίκιο: Το Β5 δουλεύει με δρομολόγια 05:00 - 23:30 από Αη Γιάννη και 05:20 - 00:20 από Εθν. Άμυνα, ανά 8-15' και το πολύ 20' τις Κυριακές και τα βράδια. Όσα τοπικά και αν μπήκαν κατά καιρούς (417, 480) είχαν πολύ χειρότερα δρομολόγια (ανά 12 - 15 στην καλύτερη και ανά 25 - 30 εκτός αιχμής), άσε που το τελευταίο έφευγε από Αμυνα στις 23:30, δηλ. σχεδόν μια ώρα νωρίτερα ! Περαιτέρω, καθότι το Β5 είναι πολύ σημαντική γραμμή για πλήθος επιβατών και έχει πολλές χρήσεις (Αλεξάνδρας, Μεσογείων), πιο δύσκολα να "κόψουν" λεωφορείο ελλείψει οδηγού/οχήματος. Ενώ στην τοπική εκδοχή (417, 480) είναι πολύ πιο εύκολο, καθώς αφορά μόνο ένα τμήμα του Τσακού.
Πως να μην ζητά ο κόσμος τον "κορμό;" Αφού οι κάφροι του ΟΑΣΑ, τις τοπικές γραμμές τις αντιμετωπίζουν ως αποπαίδια!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19