Forum

Full Version: Νέες Γραμμές Λεωφορειακής Εξυπηρέτησης / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
(18-12-2013, 09:17 PM)Paul Wrote: [ -> ]Το "προσωρινή" με το συμμάζεμα υποθέτω ότι σημαίνει ότι να 'ταν κι άλλη Smile... Τωρα τι προβληματα να προξενήσουν οι επιβάτες και γιατί δεν το κάνουν κ αλλού?

Ουσιαστικά μπαίνει στην ιστορία! Νομίζω πως θα επανέλθει μόνο αν επιστρέψουμε στην προ μνημονίου εποχή, ή αναλάβει κάποιος από τους Δήμους που εξυπηρετεί το κόστος λειτουργίας.
Εδώ φαίνεται και ποιοί δήμοι έχουν στηριχθεί στις αστικές συγκοινωνίες του λεκανοπεδίου ή έχουν επενδύσει κάποια απο τα τέλη που λαμβάνουν απο τους δημότες στην ανάγκη μετακίνησής τους εντός των ορίων του δήμου. Βέβαια οι περισσότεροι δεν το έχουν σκεφτεί έτσι και οι άλλοι μισοί κατάφερναν την ίδρυση άχρηστων γραμμών απο την ΕΘΕΛ ρουσφετολογικά...
(24-12-2013, 01:11 PM)MesaMetaforas.gr Wrote: [ -> ]<b>Θέμα: </b>ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ Χ63<br/><b>Ημ/νια: </b>23/12/2013 12:24:22<br/><b>Φορέας: </b>ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΑΘΗΝΩΝ<br/><b>ΑΔΑ: </b>ΒΛΓΓ46ΨΧΕ3-Φ39<br/>

Posted at http://et.diavgeia.gov.gr/f/oasa/ada/%CE...3-%CE%A639

Διορθωτική κίνηση;
(24-12-2013, 02:59 PM)AlexNik Wrote: [ -> ]Διορθωτική κίνηση;

Από το να γίνεται το υπάρχον μπάχαλο (οποίος μπει να δει τα δρομολόγια της Χ63 θα καταλάβει), καλύτερα τοπικό. Από Ελευσίνα έχουν συντονισμένες αναχωρήσεις προς το Μετρό οι Α16/876.
(24-12-2013, 03:40 PM)marios.ilioupoli Wrote: [ -> ]Από το να γίνεται το υπάρχον μπάχαλο (οποίος μπει να δει τα δρομολόγια της Χ63 θα καταλάβει), καλύτερα τοπικό. Από Ελευσίνα έχουν συντονισμένες αναχωρήσεις προς το Μετρό οι Α16/876.

Διπλή μετεπιβίβαση δηλαδή! Βέβαια το Α16 είναι κορμός...
(24-12-2013, 11:41 PM)ecoj Wrote: [ -> ]Διπλή μετεπιβίβαση δηλαδή! Βέβαια το Α16 είναι κορμός...

Έχουν και το ΚΤΕΛ τα μέρη που εξυπηρετεί η Χ63. Είναι κοροϊδία να μην έχει αστική συγκοινωνία η Ραφήνα και να στέλνουν γραμμή της ΟΣΥ μέχρι τον Αγ. Σωτήρα.
Πλέον η γραμμή 830 δεν διέρχεται από το Μετρό της Αγ. Μαρίνας.
(07-01-2014, 11:47 AM)Konstantinos Wrote: [ -> ]Πλέον η γραμμή 830 δεν διέρχεται από το Μετρό της Αγ. Μαρίνας.

Πότε το αλλάξανε;
(07-01-2014, 02:59 PM)nikos1991 Wrote: [ -> ]Πότε το αλλάξανε;

Εδώ και 10 μέρες περίπου.
(08-01-2014, 12:46 AM)Konstantinos Wrote: [ -> ]Εδώ και 10 μέρες περίπου.

Ανεπίσημα? Γιατί στο site του ΟΑΣΑ φαίνεται ότι περνά κανονικά από Αγία Μαρίνα και ούτε έχει υπάρξει κάποια απόφαση τροποποιήσης της διαδρομής στην Διαύγεια.
(08-01-2014, 01:25 AM)mercedes elbo Wrote: [ -> ]Ανεπίσημα? Γιατί στο site του ΟΑΣΑ φαίνεται ότι περνά κανονικά από Αγία Μαρίνα και ούτε έχει υπάρξει κάποια απόφαση τροποποιήσης της διαδρομής στην Διαύγεια.

Κοίτα το Σάββατο 28/12, την Κυριακή 29/12, την Πέμπτη 02/01 και το Σάββατο 04/01 που χρησιμοποίησα την γραμμή δεν πέρασε από το Μετρό, όταν το ρώτησα η απάντηση ήταν λόγο του κακού οδοστρώματος (και έτσι είναι) επί της οδού Αγ. Μαρίνας που καταλήγει στον σταθμό από την αφετηρία του 830 και των παρκαρισμένων αυτοκινήτων που αφήνουν οι επιβάτες γιατί ο δρόμος είναι διπλής κατεύθυνσης και είναι δύσκολη η διέλευση των λεωφορείων, απ'ότι μου είπε είναι προσωρινή η τροποποίηση.

Δεν είναι σημαντική η αλλαγή γιατί οι αποστάσεις είναι μικρές εκεί και καλύπτονται σε 2 λεπτά με τα πόδια.
Λογικά θα είναι με απόφαση Συνδικάτου, για να μην υπάρχει απόφαση στη Διαύγεια ή ανακοίνωση από ΟΑΣΑ.
Για λίγο καιρό ένεκα των αλλαγών στους δρόμους του Πειραιά για την έναρξη των εργασιών του τραμ η Ο.ΣΥ. μας προσφέρει ένα όμορφο θέαμα Smile Τα τρόλλεϋ των γραμμών 17 και 20 κατεβάζουν κεραίες και μπαίνουν απο την πλ. Καραϊσκάκη στο λιμάνι του Πειραιά όπου αναστρέφουν και κάνουν τέρμα στην ακτή Τζελέπη (δίπλα στα ταχύπλοα της Hellenic Seaways). Είναι μια εικόνα που δεν έχουμε συνηθίσει και επίσης δίνεται η ευκαιρία να ακούσουμε λίγο και τον πετρελαιοκινητήρα των 6000ρων Wink

[Image: 1799167_10203081297371697_52067502_o.jpg]
(06-05-2014, 09:56 AM)nikolas86 Wrote: [ -> ]Αθήνα:
Στην ίδρυση λεωφορειακής γραµµής εξπρές που θα συνδέει τα κρουαζιερόπλοια της ακτής Ξαβερίου με την Ακρόπολη και το Σύνταγμα προχώρησε ο ΟΑΣΑ.

Συγκεκριμένα, δημιουργείται η λεωφορειακή γραμμή Χ80 «Πειραιάς-Ακρόπολη-Σύνταγμα Express», η οποία θα πραγματοποιεί κυκλική πορεία.

Το πρώτο δροµολόγιο θα ξεκινά στις 07:00 και στην αφετηρία θα υπάρχει µόνιµα ένα εφεδρικό λεωφορείο, το οποίο θα δροµολογείται από την ΟΣΥ σε περίπτωση που παρουσιάζεται µεγάλη επιβατική κίνηση.

Γνωρίζει κανείς λεπτομέρειες σε συχνότητες? Πιστεύω θα δούμε IrisBus Agora S απο Α/Σ Πειραιά αλλιώς μάλλον Α/Σ Ελληνικού. Θα ήταν μια καλη ευκαιρία αξιοποίησης των 4 Unvi Urbus που δεν δουλεψαν ποτε στην 400 αλλά τσάμπα ελπίζω μου φαίνεται. Πάντως είναι μια γραμμή κερδοφόρα αν δουλέψει σωστά και κάτι που έλειπε μιας και είναι ένα "γρήγορο" 040 αλλά περνά και απο την γραμμή 2 του Μετρό και απο το Σύνταγμα.
(06-05-2014, 03:28 PM)Paul Wrote: [ -> ]Γνωρίζει κανείς λεπτομέρειες σε συχνότητες? Πιστεύω θα δούμε IrisBus Agora S απο Α/Σ Πειραιά αλλιώς μάλλον Α/Σ Ελληνικού. Θα ήταν μια καλη ευκαιρία αξιοποίησης των 4 Unvi Urbus που δεν δουλεψαν ποτε στην 400 αλλά τσάμπα ελπίζω μου φαίνεται. Πάντως είναι μια γραμμή κερδοφόρα αν δουλέψει σωστά και κάτι που έλειπε μιας και είναι ένα "γρήγορο" 040 αλλά περνά και απο την γραμμή 2 του Μετρό και απο το Σύνταγμα.

"Γρήγορο" 040, αλλά μόνο για τουρίστες. Διαφορετικά δεν ξέρω κάποιον που θα αγοράζει ημερήσιο, δίνοντας 4€, μόνο και μόνο για να φτάσει πιο γρήγορα στο Σύνταγμα.
(06-05-2014, 05:53 PM)marios.ilioupoli Wrote: [ -> ]"Γρήγορο" 040, αλλά μόνο για τουρίστες. Διαφορετικά δεν ξέρω κάποιον που θα αγοράζει ημερήσιο, δίνοντας 4€, μόνο και μόνο για να φτάσει πιο γρήγορα στο Σύνταγμα.

Για τους τουρίστες των κρουαζιερόπλοιων μπορεί τα 4 ευρώ να μην είναι πολλά, για εμένα, τον μέσο τουρίστα δηλαδή, αν είχα απένταντι το Μετρό με 1,40 ευρώ και το λεωφορείο με 4 ευρώ, θα διάλεγα ασυζητητί το Μετρό για να φτάσω στην Ακρόπολη σε περίπου 40'.

Με το λεωφορείο βέβαια έχεις το πλεονέκτημα ότι μπορείς να δεις και τη πόλη κατά έναν τρόπο.

Η σκέψη παρά ταύτα είναι καλή. Ένα φθηνότερο εισητήριο θα προσέλκυε και άλλους επιβάτες εκτός από τουρίστες.

Μένει βέβαια να δούμε και τις επίσημες ανακοινώσεις καθώς και τον τύπο λεωφορείου που θα διαλέξουν. (μακρυά από GN παναζία μου..)
(06-05-2014, 06:26 PM)nikolas86 Wrote: [ -> ](μακρυά από GN παναζία μου..)

[Image: FACEBOOK-LIKE_2676878b.jpg]

Όχι στον βασανισμο τουριστών εεε? Σαν να το βλεπω να ανεβαζουν βιντεο "Vintage Mercedes Piraeus to Acropoli" ROFL
(06-05-2014, 07:39 PM)Paul Wrote: [ -> ][Image: FACEBOOK-LIKE_2676878b.jpg]

Όχι στον βασανισμο τουριστών εεε? Σαν να το βλεπω να ανεβαζουν βιντεο "Vintage Mercedes Piraeus to Acropoli" ROFL

2 Irisbus Diesel θα έχει η γραμμή συν 1 εφερδικό.

Υπάρχει ήδη βίντεο "Vintage Mercedes-Benz bus ride" που είναι από τα Special Olympics. Αν και η Βεργίνα είναι του Δήμου Αμαρουσίου και όχι της Ο.ΣΥ./Ε.ΘΕ.Λ.

Ακριβως αυτο το βιντεο σκεφτομουν!
Το ωράριο του 407 εξαφανίστηκε απο την ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ: http://www.oasa.gr/xmap.php?id=p407

Υποθέτω οτι είναι λάθος της ιστοσελίδας παρά αναστολή των δρομολογίων, γιατί σε άλλες περιπτώσεις αναστολής των δρομολογίων για το καλοκαίρι, η ιστοσελίδα εμφανίζει την αλληλουχία στάσεων δεξιά και το κενό πρόγραμμα στη μέση, ως συνήθως.
http://www.oasa.gr/xmap.php?id=p702
http://www.oasa.gr/xmap.php?id=p032

Επίσης, θα υπήρχε κάποια ανακοίνωση από τον ΟΑΣΑ.

Το ίδιο πρόβλημα υπάρχει με τη γραμμή 131.
http://www.oasa.gr/xmap.php?id=p131
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19