Forum

Full Version: Νέες Γραμμές Λεωφορειακής Εξυπηρέτησης / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
(20-07-2011, 02:07 PM)mercedes elbo Wrote: [ -> ]Στο δελτίο τύπου λέει λόγω επανασχεδιασμού για καλύτερη λειτουργία.

Εντάξει, το λύσανε! Ιδρύουν νέες γραμμές - επειδή έχει πολύ ψωμί σήμερα, και μάλλον οι αναρτήσεις θα γίνονται για αρκετή ώρα ακόμη, τα αφήνω και τα ξαναβλέπω το βράδυ, που θα έχουμε ολοκληρωμένη εικόνα .. Pop Corn
Σφαγή! Απαράδεκτο!!!!!
- Μένει η Χαρ. Τρικούπη στην Ερυθραία ακάλυπτη, άντε και με ένα 503 των 90 λεπτών!!!
- Μένει όλο το άνω κομμάτι της Τραλλέων ακάλυπτο, και η Αγ. Γλυκερίας με τα ήδη βεβαρημένα 036 και 622!!!
- Σηκώνει κι άλλο βάρος το 703!!!
- Το ΒΙΟ.ΠΑ. της Λυκόβρυσης ακάλυπτο!!!

Και πολλά άλλα που δεν μου έρχονται τώρα στο μυαλό!

Το αστείο είναι ότι το πρωί, που διάβασα μόνο για τα 129 και 155, χάρηκα διότι θεώρησα ότι επιτέλους ξεκίνησε το "ξεσκαρτάρισμα" στα νότια προάστια, και ότι το επόμενο βήμα ήταν τα Α3/Β3 και η ενσωμάτωση του 125 στο 120..... Αλλά αυτό μόνο ξεσκαρτάρισμα δεν είναι!!! Αυτό είναι μια σπασμωδική κοπή γραμμών, που μόνο όφελος δεν θα φέρει, κατά την γνώμη μου......
Δηλαδή, δεν μπορούσαμε να κόψουμε γραμμές σαν την 125 ή την 163;;; Δεν μπορούσαμε να συγχωνεύσουμε τα τοπικά του Μενιδίου;; Δεν μπορούσαμε να κάνουμε μια ΣΩΣΤΗ κατανομή των οχημάτων, σε συνάρτηση με την κίνηση κάθε γραμμής;;
Γι' αυτό και μου ακούγονται τελείως τραγικά αυτά που διαβάζω στην κάθε ανακοίνωση "αποβλέποντας στην καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού" κλπ..............
(20-07-2011, 01:27 PM)Citaro Wrote: [ -> ]Καλά, μιλάμε για μεγάλο σφαγείο! Τα σχόλιά μου :
- Τραγική μου φαίνεται η κατάργηση του 802/3 και του 804. Όχι τόσο γιατί δεν είναι εφικτή η μεταφορά από τον Πειραιά προς Χαϊδάρι με αλλαγή στο Αιγάλεω, αλλά διότι η δικαιολογία ("πύκνωση του 703 και του 845) φαντάζει τουλάχιστον γελοία! Τί εννοούν με "πύκνωση"; Ότι το 703 θα γίνει οκτάλεπτο; Που βογγάει από το βάρος της Θηβών χειμώνα - καλοκάρι; Ή ότι ξαφνικά η Ελευσίνα θα αποκτήσει ... 15λεπτο;

Smile Χαμογελω γιατι ενα κομματι των ανακοινωσεων του ΟΑΣΑ μου φαινονται σαν ανεκδοτο.

Δεν μπορω να παρω θεση για τις υπολοιπες γραμμες το λεκανοπεδιου αλλα για τις γραμμες που καλυπτουν την περιοχη μου προβληματιζομαι με τι λογικη το σκεφτηκαν, θα συμφωνησω με την καταργηση των γραμμων 801 και 872 γιατι ηταν ανουσιο να υπαρχουν και της γραμμης 812 που επρεπε να γινει απο καιρο γιατι καλυπτονταν απο την 811,
αλλα δεν εχει λογικη η καταργηση των γραμμων 802,803 και 804 με το αιτιολογικο οτι θα καλυπτονται απο τις γραμμες 703 και 845.

Δεν γνωριζουν οτι ο κορμος της Θηβων απο το Αιγαλεω εως τον Πειραια καλυπτεται καθημερινα και αποκλειστικα απο αυτες τις γραμμες και παρολο που υπαρχουν υπαρχει μεγαλος φορτος; Και τωρα με την περικοπη τους θα γινεται το αδιαχωρητο;

Εχουν σκεφτει οτι οι ανθρωποι που μενουν απο την πλευρα της Ι.Οδου εχουν μεινει ακαλυπτοι απο τις γραμμες του Πειραια και πρεπει να αλλαζουν δυο λεωφορεια με αυξηση του χρονου της διαδρομης για να πανε στο λιμανι ενω με το 804 το μεγιστο της διαδρομης ηταν στα 25 λεπτα;

Γνωριζουν οτι στο 703 οσο και να αυξηθουν τα δρομολογια με την περικοπη των αλλων γραμμων θα γινεται πανικος γιατι καλυπτει 8 δημους του λεκανοπεδιου με μεγαλη κινηση;

Γνωριζουν οτι το 845 ειναι μαθηματικα βεβαιο και με τα agora που δρομολογουνται ειναι αδυνατον να καλυψει την ευρυτερη περιοχη και μια μεγαλη διαδρομη απο την Ελευσινα εως τον Πειραια μονο του; (Ας μην γελιομαστε οσο και να αυξηθουν τα δρομολογια του 845 παντα γεματο θα ειναι γιατι το 90% των επιβατων επιβιβαζεται απο την Ελευσινα).

Μονο αυτα τα ερωτηματα ειχα και πραγματικα σκεφτομαι τον κοσμο ο οποιος θα ταλαιπωρειται καθημερινα και καλο θα ηταν οταν ξαναβγαλει ανακοινωση ο ΟΑΣΑ που θα γραφει οτι εχει αυξηση εσοδων θα ηταν πιο σωστο να μην το πανυγηριζει γιατι θα φαινεται σαν αστειο με την αυξηση εισιτηριων και την περικοπη δρομολογιων.
Τα δυό παρκάτω κείμενα τα μεταφέρω αυτούσια απ' το etheldrivers blogspot.

[Διαμαρτυρία του Δήμου Κηφισιάς προς τον ΟΑΣΑ
Ο Δήμος Κηφισιάς διαμαρτύρεται για την αιφνιδιαστική κατάργηση από τον ΟΑΣΑ των λεωφορειακών γραμμών 560 – 561 & Β7

Ο Δήμος Κηφισιάς με αφορμή την απόφαση της Διοίκησης του ΟΑΣΑ για την κατάργηση των λεωφορειακών γραμμών 560, 561 & Β7 που εξυπηρετούν την μετεπιβίβαση των επιβατών από το σταθμό ΗΣΑΠ Κηφισιάς προς τη Νέα Ερυθραία, το Μορτερό, τη Νέα Κηφισιά και το Κοιμητήριο της Νέας Ερυθραίας, εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία του και ζητάει από την διοίκηση του ΟΑΣΑ να επανεξετάσει το θέμα.

Η αιφνιδιαστική αυτή κίνηση χωρίς μάλιστα να προηγηθεί τουλάχιστον μια τυπική ενημέρωση προς τον Δήμο Κηφισιάς δημιουργεί εύλογα ερωτηματικά για το πώς κάποιοι αντιλαμβάνονται τον ρόλο των αστικών συγκοινωνιών, αλλά και το πως σέβονται τους πολίτες, που εμπιστεύονται στην καθημερινότητα τους τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.]

Σωστό μόνο για το Β7 καθώς δεν έγινε καμία αντικατάσταση μ' ένα τοπικό απ'το Ζηρήνειο, αλλιώς θα ΄ταν σωστή κίνηση. Οσόν αφορά τα 560-561 ήταν γραμμές φαντάσματα που εξηπηρετόυσαν ελάχιστους επιβάτες.

[Χαϊδάρι: Σε κινητοποιήσεις για την κατάργηση γραμμών από τον ΟΑΣΑ
Μετά την κατάργηση από τον ΟΑΣΑ των γραμμών 802, 803, 804 και 812

Αμεση ήταν η αντίδραση της Δημοτικής Αρχής Χαϊδαρίου στην αιφνιδιαστική απόφαση του ΟΑΣΑ να καταργήσει από το Σάββατο 23 Ιουλίου, τέσσερις λεωφορειακές γραμμές (802, 803, 804 και 812) που εξυπηρετούν τους κατοίκους του Χαϊδαρίου...


Ο δήμαρχος Χαϊδαρίου, Δημήτρης Μαραβέλιας, με επίσκεψη στον πρόεδρο και τα μέλη του Δ.Σ. του ΟΑΣΑ, αλλά και με επιστολή του, εξέφρασε την έντονη αντίθεση του στην άδικη απόφαση του ΟΑΣΑ, ζητώντας την άμεση ανάκληση της.

Παράλληλα ο Δήμος Χαϊδαρίου ετοιμάζεται να προχωρήσει σε κινητοποιήσεις, προκειμένου να ανατραπεί η απόφαση αυτή που πλήττει καίρια τους κατοίκους της πόλης.]

Τώρα εδώ είναι σωστό μόνο για τα 802-803-804 σωστά. Αλλά το 812 έπρεπε να κοπεί εδώ και καιρό στο Αιγάλεω.
Συμφωνώ με την επαναλειτουργία του 537, μην ξεχνάμε ότι εκτός από την Βαρυμπόμπη ήταν η μόνη γραμμή που εξυπηρετούσε το αεροδρόμιο στο Τατόι και τον ΣΣ Δεκέλειας. Ενδιαφέρον θα έχει να μάθουμε και οικονομικές λεπτομέρειες και αν χρηματοδότησε την γραμμή ο Δήμος.

Αλλά αν ξαναλειτουργήσει θα ήταν καλύτερα να μπει μίντι και να πυκνώσουν τα δρομολόγια του. Εφόσον βέβαια δεν έχουμε μίντι φυσικού αερίου αυτό σημαίνει πολλά νεκρά οχηματοχιλιόμετρα καθώς τα οχήματα θα έρχονται από Βοτανικό.

Χώροι για μεταφορά των τοπικών γραμμών του Μενιδίου υπάρχουν κοντά στο ΣΚΑ, ανάμεσα στο στρατόπεδο και την Αττική οδό υπάρχουν κάποιοι φαρδιοί δρόμοι που θα μπορούσαν εύκολα να γίνουν αφετηρίες.
Μετά το 624 και το 537 θα επαναλειτουργήσει και το 560 με την έναρξη του χειμερινού προγράμματος.
Με την τροποποίηση που ανακοινώθηκε για την 301 να θεωρήσω ότι καταργείται η 301Β;
Ακούσαμε για επαναλειτουργία του 803, του 560 και του 537...... Το βασικότερο όμως (Β7);; Τι θα γίνει με αυτό;;
(07-09-2011, 12:16 AM)cmegas Wrote: [ -> ]Ακούσαμε για επαναλειτουργία του 803, του 560 και του 537...... Το βασικότερο όμως (Β7);; Τι θα γίνει με αυτό;;

Θα μεταβληθεί το 523 ώστε να καλύψει το τμήμα της διαδρομής του Β7 που δεν καλύπτει καμία άλλη γραμμή.
Προσφυγας εχει καταντησει το 141 μετα και απο την τελευταια ανακοινωση της Διαυγειας. Συμφωνα με την ανακοινωση αυτη, η αφετηρια μεταφέρεται στην Πλατεία Γερουλανου, πλησιον της Λ.Αλιμου. Το 141 θα ξαναμπει στην Λ.Αλιμου, αλλα αυτη τη φορα θα καλυπτει μονο την πρωτη σταση...

Να υπενθυμισω ποσες φορες εχει αλλαξει αφετηρια το 141 (μαζι με το 103):
- αρχικα ηταν επι της οδου Θουκιδιδου, στο Καλαμακι
- επειτα, λογω αναπλασης της Θουκιδιδου, μετακομισε στην αρχη της Γρηγοριου Αυξεντιου
- μετα εφυγε για Πρωην Δυτικο Αεροδρομιο
- το 2004 ηρθε στο Α/Σ Ελληνικου, οπου και παρεμεινε εως το καλοκαιρι του 2011
- κατακαλοκαιρο του 2011 επανερχεται στο Παλιο Αεροδρομιο
- σημερα (Σεπτεμβριος 2011) το πανε στην Πλατεια Γερουλανου στον Αλιμο

Ποια θα ειναι η επομενη κινηση αραγε? Huh
Το 537, πρέπει να συνδυάζει - κατά το δυνατόν - τις διελεύσεις του από τους σταθμούς Αχαρνών και ιδίως Δεκέλειας, σε συντονισμό με τις σταθμεύσεις των αμαξοστοιχιών ώστε να ανταποκρίνεται με το τρένο.
(10-09-2011, 06:45 PM)ELBO O405GN Wrote: [ -> ]Το 537, πρέπει να συνδυάζει - κατά το δυνατόν - τις διελεύσεις του από τους σταθμούς Αχαρνών και ιδίως Δεκέλειας, σε συντονισμό με τις σταθμεύσεις των αμαξοστοιχιών ώστε να ανταποκρίνεται με το τρένο.

Όταν όμως λέμε να συντονίζεται, να περνάει πριν ή μετά;....Angel
Βγήκαν τα δρομολόγια των 537, 560 και 803 που επέστρεψαν. Απογοήτευση, έχω την εντύπωση ότι ξεκινούν με τα δρομολόγια που είχαν πριν κοπούν.
Μία άλλη σημερινή αλλαγή είναι αυτή που είχα προβλέψει παραπάνω: Η 301Β "αποροφήθηκε" από την 301.
Η 141 ξανα τροποποήθηκε http://et.diavgeia.gov.gr/f/oasa/ada/4%C...E%91%CE%A3
Πλέον θα φτάνει πάλι στο Α/Σ Ελληνικού και επίσης καταργείται το Π που έκανε στο Στ. Δάφνης και θα κάνει στάση πλέον στην Αφετηρία του 202.
Πριν από λίγο είδα λεωφορείο της γραμμής Χ41 στην Φιλαδελφείας!
Το γνωρίζω αυτό αλλά θυμάμαι ότι είχε αντιδράσει το συνδικάτο των οδηγών και το έστελναν από την Δημοκρατίας. Έχει αλλάξει εδώ και καιρό αυτό;
Πράγματι υπήρχε μια απόφαση του συνδικάτου των οδηγών απο τον Ιούνιο του 2011 που έλεγε οτι το Χ41 θα πηγαίνει απο την παλιά διαδρομή.. Άγνωστο τι έγινε απο εκεί και πέρα..
να κανω μια ερωτηση ακουσα σημερα στο αεροδρομιο οτι θα κοψουν το Χ93 και το Χ97.Ισχυει η ειναι ραδιο αρβυλα.Τα χρησιμοποιουν πολλοι εργαζομενοι συν οτι το Χ93 ενωνει το αεροδρομιο με τους σταθμους των κτελ.Οποιος ξερει κατι ας μας ενημερωσει.
Χτες είχα δουλειά στο Μενίδι και είχα ορατότητα στην διαδρομή του 537. Από τις 18:00 ως τις 18:25 που έφυγα δεν πέρασε όχημα της συγκεκριμένης γραμμής, μόνο το 721 είδα να περνά από την Δεκελείας. Δρομολόγιο είχε στις 17:55 από Βαρυμπόμπη και 18:30 από Μενίδι, απ' όσο θυμάμαι χρειαζόνταν 15'-20' για να φτάσει στο Μενίδι από βορρά.

Επίσης, οι στάσεις απ' όπου περνούσε παλιά το 537 εξακολουθούν να έχουν ακόμα κρυμμένο με λευκό αυτοκόλλητο τον αριθμό της γραμμής.

Τι συμβαίνει; Λειτουργεί όντως η γραμμή;
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19