Forum

Full Version: Νέες Γραμμές Λεωφορειακής Εξυπηρέτησης / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Εδώ αναφερεται η δημιουργια νέων λεωφορειακών γραμμών καθώς και καταργήσεις - τροποποιήσεις αυτών.
Από Τα Νέα:

Τρείς λεωφορειακές γραμμές εξπρές καταργεί ο ΟΑΣΑ
Καταργείαι η λειτουργία των λεωφορειακών γραμμών εξπρές Ε1 (Πειραιάς-Βούλα), Ε7 (Κάνιγγος-Κηφισιά) και Ε16 (Πλ. Κουμουνδούρου-Ελευσίνα), λόγω μειωμένης επιβατικής κίνησης, όπως ανακοινώθηκε απο τον ΟΑΣΑ.

Οι επιβάτες των γραμμών αυτών θα εξυπηρετούνται με τις γραμμές:

Οι επιβάτες της Ε1 με τις γραμμές A1 Πειραιάς-Βούλα, Β1 Πειραιάς- Άνω Γλυφάδα,

οι επιβάτες της Ε7 με τις γραμμές Α7 Κάνιγγος-Κηφισιά-Ν. Ερυθραία και Β7 Κάνιγγος-Κηφισιά-Ν. Κηφισιά,

και τέλος οι επιβάτες της Ε16 με τις γραμμές Β16 Πλ. Κουμουνδούρου-Ελευσίνα (μ. Λ. Αθηνών) και Ε63 Πλ. Κουμουνδούρου- Μάνδρα.


Από τις παραπάνω γραμμές έχω προσωπική άποψη για την Ε7 καθώς όπως γνωρίζεται την έπερνα καθημερινά πέρσι. Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι τουλάχιστον της πρωινές ώρες δεν έχει κόσμο. Αυτό που έβλεπα είναι ότι μπορεί να έφτανε άδειο στον Ευαγγελισμό, αλλά μάζευε κόσμο και εκεί και στα Ιλίσσια καθώς και στις κοινές στάσεις με τα Α7/Β7.

Για εμένα τα Ε7 και Ε14 (όταν πήγαινε μέχρι δακτυλίδι) μπορούσαν να με πάνε στην εργασία μου σε περίπου τον ίδιο χρόνο με το ΙΧ και δεν χρειαζόμουν χρόνο για να βρω θέση να παρκάρω. Τα Α7/Β7/550 λόγω του στριμώγμαντος που πέφτει αυτές τις ώρες δεν είναι εναλακτική επιλογή. Πλέον ελπίζω να μην κάνει καμία απεργία το Μετρό ή ο Προαστιακός.
(19-11-2009, 02:20 PM)abc Wrote: [ -> ]Τρείς λεωφορειακές γραμμές εξπρές καταργεί ο ΟΑΣΑ
Καταργείαι η λειτουργία των λεωφορειακών γραμμών εξπρές Ε1 (Πειραιάς-Βούλα)
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ Κ Η ΠΑΝΑΓΙΑ
Να προσθέσω ότι η κατάργηση ισχύει από 23/11.

Χωρίς να έχω προσωπική άποψη για τις περισσότερες από αυτές τις γραμμές βλέπω μία τάση κατάργηση των γραμμών εξπρές. Τον τελευταίο χρόνο έχουμε δει την κατάργηση των Ε12 (Λιοσίων), Ε16 (Αθηνών), Ε7 (Κηφισίας) που κάλυπταν άξονες χωρίς μέσα σταθερής τροχιάς. Την ίδια στιγμή οι πολύαναγγελθείσες καταργήσεις των 103/108/111/408/419/601/603/812/839/851/Γ5 καθώς και η μεταφορά των αφετηριών από Εθνική Άμυνα σε Νομισματοκοπείο δεν έχουν γίνει.
Πολυ θα ηθελα να δω τα στοιχεια που βασιστηκαν οι ιθυνοντες για να καταργησουν καποιες απο αυτες τις γραμμες.

Εχω αρχισει να εκνευριζομαι με τις κινησεις πανικου που κανει ο ΟΑΣΑ για να μειωσει τα εξοδα και να εξοικονομησει λεωφορεια.

Προτεινω να συνταξουμε επιστολη διαμαρτυριας για ΚΑΠΟΙΕΣ απο αυτες τις καταργησεις, συμπεριλαμβανοντας καποιες απο τις προτασεις που εχουν γινει εδω κατα καιρους.

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ, ΚΑΤ ΕΜΕ.
ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ ΤΟ Ε1? Ε οχι.
Καταλαβα. Τωρα να δουμε ΤΙ θα κανουν οταν το Α1 θα γινει πηχτρα. Τουλαχιστον θα την πυκνωσουν κι αλλο?

Μια ομως ερωτηση: Το Β1 θα συνεχισει να ανεβαινει την Λ.Αλιμου η θα επανελθει οπως παλια για να βοηθησει τη κατασταση?

Αν ειναι δυνατον.
Το καλό είναι ότι αντί να καταργηθεί το Ε6 καταργούν το Ε1,Ε7,Ε16
Προτείνω να καταργηθούν οι γραμμές 608,Α5,Β5 και να παραμείνουν οι γραμμές 163,718 ως κορμοί χαχαχα
Μεγάλη μ@/\@|<|@ για να μην πω καμια χειρότερη φράση. την μια λένε για express γραμμή Κηφισιάς - Αγίου Στεφάνου, και την άλλη καταργούν το Ε7! Την ώρα που οι γραμμές express έπρεπε να απλωθούν σε όλη την Αθήνα και να γίνουν η ραχοκοκκαλιά του δικτύου για μετακινήσεις από και προς τα προάστια, ειδικά στις περιοχές που δεν εξυπηρετούνται από τρένα.

Δεν ξέρω τι κίνηση έχει το Ε1 και το Ε16, αλλά το Ε7 μόνο άδειο δεν πηγαινοέρχεται! Και ναι μεν έχει μεγάλο κομμάτι παράλληλο με το Ε14/Χ14, αλλά από τον κόμβο Λεωφ. Κηφισίας - Σπύρου Λούη που είναι η τελευταία κοινή τους στάση, χωρίζει το ένα από το άλλο.

Όσο για το Ε16, μπορώ να καταλάβω την χρησιμότητά του καθώς τα Α16/Β16/Γ16 θα θέλουν ώρες για να φτάσουν Ελευσίνα, ούτε σώζεται η κατάσταση με προαστιακό σιδηρόδρομο και μετεπιβίβαση σε Ασπρόπυργο και Μαγούλα, όταν περνά τρένο κάθε 1 ώρα (ειδικά τώρα που νότια των Λιοσίων τα περισσότερα έχουν ανασταλεί λόγω έργων).

Οι γραμμές express, όπως φάνηκε και το 2004, είναι η μόνη λύση εκεί που δεν υπάρχει το de facto ταχύτερο μέσο σταθερής τροχιάς. Και μέλημα των Ο.Α.Σ.Α.δων θα έπρεπε να είναι η εξάπλωσή τους παντού, και κυρίως η λήψη αυστηρών μέτρων ώστε οι λίγες στάσεις να προσφέρουν πραγματικά μεγάλες ταχύτητες. Πώς μπορούσε το 2004 το Χ15 να είναι από την Πανόρμου σε 10 λεπτά στο Ο.Α.Κ.Α.;

Επίσης στα express που καταργήθηκαν παλαιότερα να προσθέσω τα Ε11 (Πετρούπολη), Ε21 (Καματερό), Ε15 (Τ.Ε.Ι. Αθηνών) και Ε18 (Πέραμα), επίσης σε περιοχές χωρίς παράλληλο μέσο σταθερής τροχιάς.
(19-11-2009, 07:49 PM)panos81 Wrote: [ -> ][.]
Δεν ξέρω τι κίνηση έχει το Ε1 και το Ε16, αλλά το Ε7 μόνο άδειο δεν πηγαινοέρχεται!
[.]

Το Ε1 απο πελατεια παει χαρμα! Οταν περιμενω το Α1 και ξαφνικα σκαει μυτη το Ε1 βαραω παλαμακια (οπως και οι περισσοτεροι αλλωστε), γιατι ξερω οτι θα φτασω γρηγορα. Και τωρα το κοβουν? Γλιμπ. Μπουχουχου.
(19-11-2009, 07:49 PM)panos81 Wrote: [ -> ][.]
Επίσης στα express που καταργήθηκαν παλαιότερα να προσθέσω τα Ε11 (Πετρούπολη), Ε21 (Καματερό), Ε15 (Τ.Ε.Ι. Αθηνών) και Ε18 (Πέραμα), επίσης σε περιοχές χωρίς παράλληλο μέσο σταθερής τροχιάς.

Αναλογη ηταν και η περιπτωση του Ε2 (Ακαδημια-Βουλα ΕΞΠΡΕΣΣ). Οταν το κοψανε τοτε ειναι που το Ε22 εγινε οπως ειναι σημερα. Γκρρρ.
(19-11-2009, 06:44 PM)aliance Wrote: [ -> ]Το καλό είναι ότι αντί να καταργηθεί το Ε6 καταργούν το Ε1,Ε7,Ε16
Εν αντιθέσει με το καταργούμενα το Ε6 (που έχει λιγότερο κόσμο) προχωρά παρακάτω από το 18.
(19-11-2009, 07:49 PM)panos81 Wrote: [ -> ]. αλλά το Ε7 μόνο άδειο δεν πηγαινοέρχεται! Και ναι μεν έχει μεγάλο κομμάτι παράλληλο με το Ε14/Χ14, αλλά από τον κόμβο Λεωφ. Κηφισίας - Σπύρου Λούη που είναι η τελευταία κοινή τους στάση, χωρίζει το ένα από το άλλο.
Τα ωράριο του Χ14 και του Ε7 δεν συμπίπτουν.

(19-11-2009, 07:49 PM)panos81 Wrote: [ -> ]Επίσης στα express που καταργήθηκαν παλαιότερα να προσθέσω τα Ε11 (Πετρούπολη), Ε21 (Καματερό), Ε15 (Τ.Ε.Ι. Αθηνών) και Ε18 (Πέραμα), επίσης σε περιοχές χωρίς παράλληλο μέσο σταθερής τροχιάς.
Από όσο γνωρίζω το Ε15 δεν έχει καταργηθεί. Όσο για τα Ε11/Ε22 (όχι Ε21)/Ε18 και άλλα (πχ Ε40, Χ12 και η 12 δύο φορές) καταργήθηκαν διότι η διαδρομή τους δεν έκανε για γραμμές express. Το θέμα είναι το αποξήλωμα των γραμμών εξπρές, δηλαδή την κατάργηση όσων μπορούσαν να καταργηθούν και μετατροπή άλλων σε κανονικές γραμμές (πχ Χ27, Χ12).
(19-11-2009, 09:15 PM)N1Ellinikou Wrote: [ -> ]Το Ε1 απο πελατεια παει χαρμα! Οταν περιμενω το Α1 και ξαφνικα σκαει μυτη το Ε1 βαραω παλαμακια (οπως και οι περισσοτεροι αλλωστε), γιατι ξερω οτι θα φτασω γρηγορα. Και τωρα το κοβουν? Γλιμπ. Μπουχουχου.
Το ίδιο ίσχυε και για το Ε7 στην Λ.Κηφισίας
+1000 σε όλους τους προλαλήσαντες ! Άντε μην αρχίσω τα γαλλικά και τους πάρει ο εξαποδώ AngryAngryAngry!

Τους λείπουν οδηγοί, τα κάνανε μαντάρα με τις προμήθειες λεωφορείων, ξεμείναμε ξαφνικά από 12μετρα και γεμίσαμε ΜΙDI, και αντί να κάνουν κάτι απ' όλα όσα φωνάζουμε (κόψιμο Χολαροπαπάγων, Ε6 κλπ.) πάνε και κόβουν τα καλύτερα EXPRESS!

A, να μην ξεχάσω να αναφέρω ότι το Α1 που δήθεν θα σηκώσει τους επιβάτες του Ε1, το έχουν αραιώσει δύο φορές από πέρσι, και δουλεύει με αιχμή 15-20' ! Ομοίως στην Κηφισίας, μετά το Χ14 τώρα κόβουν και το Ε7! Δηλαδή 5-6 δρομολόγια λιγότερα την ώρα! Στον πιο παραφορτωμένο με εμπορικές χρήσεις και εργασιακές θέσεις δρόμο της Αθήνας!

Όσο για το Ε16, ξέρετε γιατί; Γιατί από/προς Ελευσίνα παίρνουν κόσμο και τα ΚΤΕΛ Μεγάρων! Αυτοί κλέφτες θα γίνουν ;;

Αν καθίσω να μετρήσω τις αραιώσεις δρομολογίων που έχουμε φάει στη μάπα το τελευταίο δωδεκάμηνο, θα τελειώσω αύριο AngryAngry !
(19-11-2009, 07:49 PM)panos81 Wrote: [ -> ]Δεν ξέρω τι κίνηση έχει το Ε1 και το Ε16, αλλά το Ε7 μόνο άδειο δεν πηγαινοέρχεται!

Και το Ε16 έχει κόσμο απ' ότι μου είπε η αδελφή μου που το βλέπει στην Καβάλας. Δεν ήταν φίσκα αλλά σίγουρα άδειο δεν το θεωρεί.

Ας τους κράξουμε ομαδικώς μπας και καταλάβουν τι πατάτες κάνουν.Angry
Τολμώ να πω ότι δεν εκπλήσσομαι ιδιαίτερα. Έχω παρατηρήσει ότι τα τελευταία 3 χρόνια όλο και πιο συχνά τα λεωφορεία και τα τρόλλεϋ, αρχικά γύρω από τις αργίες αλλά πλέον και σε ανύποπτο χρόνο, δεν πραγματοποιούν δρομολόγια προγραμματισμένα, σε ώρες αιχμής και μη. Ταυτόχρονα το ίδιο αυτό διάστημα παρατηρούνται αρκετές αραιώσεις δρομολογίων σε βασικές γραμμές, μη πύκνωση σε γραμμές που οι επιβάτες στοιβάζονται σαν σακκιά πατάτες, καθώς και εξάπλωση σε άλλες περιοχές με αραιά δρομολόγια.

Δηλαδή δε με εκπλήσσει αυτή η κατάργηση: πλέον αν το λεωφορείο δε γονατίζει από το βάρος, η γραμμή κινδυνεύει από κατάργηση! Βέβαια η φιλοσοφία του να αναπροσαρμόζεις το δίκτυό σου στις μετακινήσεις που το επιβατικό κοινό τείνει να πραγματοποιεί είναι σωστή, φοβάμαι όμως ότι εύκολα φτάνουμε στο "πονάει χέρι, κόβει χέρι", ενώ ξεφυτρώνουν κι άλλα "χέρια" σε ακόμη πιο απομακρυσμένους προορισμούς!

Έτσι, έχουμε αστικές συγκοινωνίες που από τη μια αδυνατούν να ανταποκριθούν στη ζήτηση ακόμη και εντός του δήμου Αθηναίων και από την άλλη κοντεύουν να εξαπλωθούν μέχρι το Ζούμπερι με χορταστικές χρονοαποστάσεις ανά 35 λεπτά τις ώρες αιχμής και ώρες λειτουργίας τις Κυριακές από 08.40 ως 22.05.
Κατ' εμέ θα έπρεπε να κόψουν τα Β7, Β1 και Γ16 ως τοπικά μέχρι Ο.Α.Κ.Α., Ελληνικό και Ελευσίνα αντίστοιχα, να κάνουν τοπικά Ο.Α.Κ.Α. - Κηφισιά - Νέα Ερυθραία, Ελληνικό - Άνω Γλυφάδα και Ελευσίνα - Ασπρόπυργο με ίδιες συχνότητες με τα υφιστάμενα, και ό,τι λεωφορείο περισσέψει να το δώσουν στο αντίστοιχο express. Για να έχει Ε7 κάθε 10-15 λεπτά. Και εκεί θα δουν αν θα έχουν κόσμο ή όχι. βέβαια τότε το λεωφορείο δεν θα γονατίζει από το βάρος, γιατί δεν θα προλαβαίνει να γεμίσει.
(20-11-2009, 11:55 AM)lanciahf Wrote: [ -> ]κατα εμε ναι να κοψουν το Ε1 αλλα να πυκνωσουν το Α1 και να του δωσουν χρονο να γινει αξιοπιστο.

Και το ΤΡΑΜ? Αυτο τι να το κανουμε? Να το ξηλωσουμε?

Το Ε1 θα μπορουσε να ειναι η EXPRESS εκδοχη της γραμμης του ΤΡΑΜ, αφου ολοι αποζητουν ταχυτητα, ειναι η λυση τους και να κοψουν το Α1 που παει ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ με το τραμ και κανει τις ιδιες στασεις. Εκτος εαν αντιστραφουν οι ρολοι, ξηλωθουν οι μισες στασεις του ΤΡΑΜ και γινει αυτο το ΕΞΠΡΕΣ της υποθεσης.
(20-11-2009, 01:34 PM)Cmaniac Wrote: [ -> ]Και το ΤΡΑΜ? Αυτο τι να το κανουμε? Να το ξηλωσουμε?

Το Ε1 θα μπορουσε να ειναι η EXPRESS εκδοχη της γραμμης του ΤΡΑΜ, αφου ολοι αποζητουν ταχυτητα, ειναι η λυση τους και να κοψουν το Α1 που παει ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ με το τραμ και κανει τις ιδιες στασεις. Εκτος εαν αντιστραφουν οι ρολοι, ξηλωθουν οι μισες στασεις του ΤΡΑΜ και γινει αυτο το ΕΞΠΡΕΣ της υποθεσης.

Έρχεσαι στα λόγια μου! Το αυτό προτείνω στις "Προτάσεις Αναδιάθρωσης" για τους κορμούς Νοτιών Προαστίων. Κάτσε να ολοκληρωθεί το σχετικό thread, γιατί ήδη έχουν αρχίσει οι συμφορουμίτες και το στηρίζουν με πολύτιμες ιδέες, και μετά θα πρέπει να κάτσουμε να τα επισημοποιήσουμε και να τα τρίψουμε στη μούρη του ΟΑΣΑ με αρ. πρωτ., σχετ. υπ' οψ. και τα τοιαύτα .
Καλημέρα από 11/10 ετοιμαστήτε για αλλαγές!
(29-11-2009, 12:42 PM)aliance Wrote: [ -> ]Καλημέρα από 11/12 ετοιμαστήτε για αλλαγές!

Έχουμε κι άλλα νέα πέρα από τις αλλαγές στις γραμμές Μεσογείων; Huh
(20-11-2009, 02:16 PM)Solaris_Urbino_18 Wrote: [ -> ]Πλακα πλακα το τραμ πηγαινοερχεται μισοαδειο μην πω αδειοAngry

Το τραμ αδειο? Μπααα. Δε θα το 'λεγα! Τουναντιον, τις βραδυνες ωρες γεμιζει!
Quote:Η Ε.ΘΕ.Λ. Α.Ε. ενημερώνει το επιβατικό της κοινό οτι προσωρινά αναστέλλεται η λειτουργία των λεωφορειακών γραμμών Ε-16 Πλατεία Κουμουνδούρου - Ελευσίνα Express, E1 Πειραιάς - Βούλα Express, Ε7 Κάννιγος - Κηφισσιά Express.

Αυτο το λεει στο site της ΕΘΕΛ. Εχουν βαλθει να μας τρελανουν?
Ουδεν μονιμοτερον του προσωρινου.

Υποθετω οτι θελουν να κοψουν αντιδρασεις και αν ειναι οντως ετσι, καταληγουμε στο οτι ο ΟΑΣΑ πειραματιζεται με τον κοσμο, χωρις συγκεκριμενο στοχο ή προγραμμα. Με λιγα λογια το συστημα συγκοινωνιων της Αθηνας ειναι ερμαιο του καθε υπευθυνοανευθυνου και των αποφασεων του.

Θα ηθελα μια επισημη απαντηση για ολα αυτα, δεν μπορει, θα υπαρχει μια εξηγηση. Ελπιζω.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19